Conductive Labs - The NDLR (Noodler)

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
Vandaag binnengekregen, Een modulatiedoos/ phrase sequencer / arpeggiator. Vanavond aangesloten, beetje lopen pielen en dit kwam eruit. Wat een gave bak zeg. Gewoon zonder DAW Live.
Gaan we nog veel plezier aan beleven.

 
ThnX! Het was lang zoeken, maar ik heb nu eindelijk een setup gevonden waarin ik mijn ding kan doen.
 
Qua synths mooi, maar de kick klinkt voor mij als een clicktrack en haalt er helemaal de vibe uit voor me.
 
Tja, smaak dingetje, zit veel sub in, weinig midrange, maar dan moet je wel een full range systeem hebben om dat te kunnen waarderen. Op 5,25“ bookshelfs blijft er denk ik niet zo veel over. Het mag ook allemaal wat stemmiger van mij. Hoeft geen EDM type kick
 
Ik zal hem in de studio nog eens luisteren later, nu idd op een kleinere jbl. maar goed, dan is het commentaar misschien beter dat je kick niet overeind blijft op een kleine speaker ;) ( jbl charge 3, trouwens)
 
Vind mooi hoe de track helemaal openbloeit, maar ik bevestig dat de kick op kleine speakers niet goed klinkt. En dat is spijtig want de rest van de klanken klinken echt mooi.
 
De NDLR lijkt mij een zeer inspirerende sequencer. Heel handig hoe alle elementen van een track qua toon op elkaar zijn afgestemd en dat je alles tegelijkertijd kunt transposen.
 
Back
Top