Tr-808 met zeer laag serie nummer

Verklaar nader het vercschil dat JIJ het kan zien op de fotos was de vraag.

Tenzij je dit bewust niet doet niet dan kunnen we er allen enkel maar uit afleiden dat er sterke aanwijzingen zijn dat je met opzet liegt/onzin verkoopt.

Lees even de wiki pagina voor het antwoord waarom ik zeker weet dat het serienummer onder de 12000 ligt. Het stuk onder release, daar staat je antwoord.
 
Zijn dit bolle schroefjes?Bekijk bijlage 3812072
Nee nieuwe versie schroefjes of te wel platte schroefjes. Ik herhaal de oproep nog eens . Als je je 808 wilt ruilen voor bijna nieuw uitziende 808 tegen jouw all bol schroefjes all originele 808 dan die er ook mooi uitziet krijg je van mij 300 euro.
 
Ik heb nog wel wat bolle schroefjes, mag je kopen voor 300 euro.
 
Jullie mogen er best grapjes over maken… daar kan ik echt wel tegen.. maar ik moet ook gewoon op die forum kunnen vragen of iemand er zo een heeft en wil ruilen. Dat moet toch ook kunnen. Anders is die forum geen synthforum meer.
 
👍
 

Attachments

  • 20210702_143620.jpg
    20210702_143620.jpg
    86,6 KB · Bekeken: 178
Lijkt me sterk dat de schroefjes iets te maken hebben met verschillende revisie/updates. Gewoon: schroevendoos is leeg, volgende doos, bol/plat? Boeie.
 
Nee nieuwe versie schroefjes of te wel platte schroefjes. Ik herhaal de oproep nog eens . Als je je 808 wilt ruilen voor bijna nieuw uitziende 808 tegen jouw all bol schroefjes all originele 808 dan die er ook mooi uitziet krijg je van mij 300 euro.
Die van mij is ook van december 1982, dus bijna aan het einde van de productie.
De kenner weet dat dit de dikste maand qua productie was, gruwelijke subs kregen ze van Santa..
34 seconde Booooooooooooooooooommmmmmmmm lekker hoor
 
Lees even de wiki pagina voor het antwoord waarom ik zeker weet dat het serienummer onder de 12000 ligt. Het stuk onder release, daar staat je antwoord.
Sorry ,my bad,om ene of andere reden had ik 120 gelezen ip 12000 in je post.
 
Back
Top