Emu SP-1200

die foto's zijn van degene die ik heb of de stickerslijtage is bij deze exact hetzelfde?
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2016-11-27 om 19.06.28.jpg
    Schermafbeelding 2016-11-27 om 19.06.28.jpg
    97 KB · Bekeken: 126
oke niet bij bosjes.. :dj:
 
er zitten zowel in de eerste als de 2de auction fake biedingen erin.

Mogelijk is de tweede auction wel echt gewonnen

Als dit het geval is,is het nog een mooie prijs
 
Mooie kans om mijn mpc 60 te kopen!..

Net zo vuil, maar ook sprankelend clean en goedkoper, en betrouwbaar!

En euh, ja.. ja nee ok, iemand?



zucht
 
Er zijn kansen genoeg om MPC 60's MKII's wel nog goedkoop te vinden nu (niet altijd zo mooi wel!)
 
er zitten zowel in de eerste als de 2de auction fake biedingen erin.

Mogelijk is de tweede auction wel echt gewonnen

Als dit het geval is,is het nog een mooie prijs

Een mooie prijs voor degene die em verkocht heeft ja... :D Wees 'ns eerlijk.. is dat ook wat jij voor de jouwe(n) betaalt hebt?? :)
 
Ik snap mensen echt niet die zo'n ding willen aanschaffen voor 2000/3000/4000 of nog meer. Why?
 
de sound

het is net alsof je een Linndrum hebt,DMX,Linn 9000,Drumtraks alles in 1 toestel,maar je stopt er instant eender welke sound in wat je maar wil.

Met dit toestel kan je een 'Linn707' hebben of een 'Linn808' bvb.

En als het nog niet genoeg is kan je nog eens inspelen op soundvariaties die erg verschillend resultaat geven volgens input volume dat je sampelt

Floppy drive eruit en een SDcard reader erin maken hem helemaal af!
 

Attachments

  • STrak.jpg
    STrak.jpg
    91,2 KB · Bekeken: 126
Laatst gewijzigd:
en niet te vergeten de sequencer, die loopt t lekkerst van alle sequencers vind ik persoonlijk.

ik heb vorig jaar een originele (greyboy) gekocht voor 2100, veel geld maar money well spend als het helemaal je ding is.

ik heb geen sd card omdat ik t wel prettig vind om op de diskette gelijk te zien welk liedje het is.
als ie er ooit mee ophoud knikker ik er pas zo'n sd in, t lijkt me zo verwarrend.
 
Maar is die sound dan echt zoveel waard? Ik bedoel.. ik ken de sound, supertof, maar dat is voor mij echt geen 2000+ euro waard. Hetzelfde heb ik bij de S950 (alhoewel ik die qua klank nog niet eens zo boeiend vind) als je kijkt naar de prijs nu... Voor mij is dat ding qua sound max 175 euro waard ghehe.

Vandaar dat ik dit zelfde idee heb als bij de SP1200, is dat het echt waard? Zeker met die opgehypte prijzen die je nu voorbij ziet komen.

Ik hou het iig lekker bij mijn MPC, TX16W en taperecorder.. Heb ik voor 1kwart SP1200 alles wat ik nodig heb, incl. de sound die ik wil en fatsoenlijke sequencer!
 
voor mij wel, en door zijn historie/discografie vind ik het het mooiste, coolste, gaafste apparaat ooit, van de mpc's vind ik alleen de mpc60 interessant, das eigenlijk een 950 met seq en pads en daardorr is die ook behoorlijk aan de prijs.
latere mpc's zijn gewoon een goeie samplers, maar niks speciaals in mijn ogen.
 
Voor mij is een S950 niks waard,zou het zelfs niet gratis willen,kan er niets mee aanvangen.

Voor jouw nog wel 175!,anderen geven wel 400-500euro!

Verder is er de marktwaarde en die is gebaseerd op vraag,dat heeft niets te maken met overhyping.

Het heeft dus niets te maken met de waarde van een sound maar eerder of je die sound wil,hoe meer mensen die sound willen hoe hoger je ervoor zal moeten betalen,tenzij je geluk hebt en op een koopje valt.

Ik zie nog ooit een verbeterde clone van die SP-1200 gemaakt worden met zelfde sound,prijs zal dan wel ietwat zakken,maar niet zo heel veel want er is nog een andere rol en dat is de verzamelwaarde.

Eigenlijk had ik die SP-1200 ook nog moeten kopen want het was een mooie prijs!
 
Natuurlijk zjn de SP12 en SP1200 hyped.
Maar dat geldt voor zoveel dingen.
Misschien zijn de MPC en de TX16w over een paar jaar wel hyped en begint het circus van voor af aan. :)
 
Back
Top