Future Fantasy Polyarp

Toon

Ursa Major
Lid sinds
24 augustus 2002
Berichten
2.225
Locatie
Geel
Een jam gemaakt met de Behringer Monopoly,wat een dikke bak is me da
 
Volgens mij ook een Dopplereffekt bak of niet?

Ik vind het arpeggio achtige soundje een beetje zeurderig, misschien een keertje over doen?

Verder alles lekker.
 
Nice! Ik had hem vannacht in een opwelling besteld. Maar ook weer afbesteld vandaag, want ik heb er eigenlijk geen ruimte voor en het brengt niet echt iets wat ik nog niet heb, behalve dat het me supervet lijkt om mee te spelen :)

Dikke track!Wat heb je er nog meer in gebruikt?
 
Hey bedankt voor de reacties!

Dikke track!Wat heb je er nog meer in gebruikt?

Het is bijna een Behringer onderonsje 8o) , RD8,MS1,Bonopoly en Roland JX3p strings.
Volgens mij ook een Dopplereffekt bak of niet?

Ik heb de Bonopoly nog niet lang maar heb hem eigenlijk een beetje gekocht nav een youtube video van Hyboid Ik vond die arpeggio zo geweldig om dan uiteindelijk tot de conclusie te komen dat die M/Bonopoly ook echt wel een arpeggio bak is (en veel meer ook wel... ). Qua modulaties enzo heeft ie ook enkele bijzonder zaken, x-mod freqmod. Het is weer iets helemaal anders dan mn MS20 of Polysix precies. Zou wel goed kunnen dat Dopplereffekt hem ook gebruikt heeft. Vroeger kwam je de originele wel vaak tegen 2dehands , alsof de mensen hem na een jaartje beu waren ofzo. Nu is dat toch minder of dan tegen prijzen :? . Goed dat Behringer dan aan ons , arme stervelingen denkt :D
 
Back
Top