Nieuwe muziek leren kennen via Future Music

Dank voor de tip @bombario . Net de artiekel over Dom & Roland - Industry gelezen. Was een favoriet in mijn vroegere drum & bass dagen. Die eerste fm sample cd is ook super nice! Ik heb naar 10 samples geluisterd ofzo en herkende gelijk twee ervan.
 
Ik deel even een tip, gewoon omdat het kan. In Future Music Magazine hebben ze de rubriek Classic Album. Daarin leggen artiesten uit hoe ze hun klassieke album hebben gemaakt. Dat is echt leuk om te lezen.

Koop je de FM niet, dan kun je online elke maand in de inhoudsopgave zien wat het Classic Album van die maand is. Ik heb er gisteren een paar opgezocht en daar zitten echt mooie (onbekende) dingen tussen. Mocht je nog muziek zoeken voor de zomervakantie, dan zit er wellicht iets bij 🌞

Als je het beroemde horrorspel Fredina Night Club Android wilt vinden, kun je de Fredina Night Club Game APK 1.2.5 (Full Game, For Android) -website raadplegen, een website die gratis en veilige applicaties en games biedt.
Wat een geweldige tip, bedankt voor het delen!
 
Dank voor de tip @bombario . Net de artiekel over Dom & Roland - Industry gelezen. Was een favoriet in mijn vroegere drum & bass dagen. Die eerste fm sample cd is ook super nice! Ik heb naar 10 samples geluisterd ofzo en herkende gelijk twee ervan.

Ook gelezen en was ook een van mijn favorieten toendertijd. Ik heb nog redelijk wat op 12" zelfs. Heel gek, maar in mijn hoofd was het altijd een duo, nooit de link met Roland gear toen gelegd :) Het produceren van d&b / jungle op de oude wijze met akai's e.d. is trouwens helemaal terug, ik zie wekelijks wel iets op youtube verschijnen.
 
Ook gelezen en was ook een van mijn favorieten toendertijd. Ik heb nog redelijk wat op 12" zelfs. Heel gek, maar in mijn hoofd was het altijd een duo, nooit de link met Roland gear toen gelegd :) Het produceren van d&b / jungle op de oude wijze met akai's e.d. is trouwens helemaal terug, ik zie wekelijks wel iets op youtube verschijnen.
Klopt. Ik ben er ook van in de ban geraakt. Recent twee e-mu samplers aangeschaft die veel gebruikt werden in die tijd. Heel interessante samplers met bizarre mogelijkheden. Toch niet vergelijkbaar met de huidige samplers.
 
Back
Top