Arpeggiator Blues

digit62

These are not the Droids you're looking for
Lid sinds
29 december 2008
Berichten
373
Locatie
Antwerpen, België
Ik was door het archief aan het gaan en kwam deze tegen.
Een dik jaar geleden, toen knuffelen gevaarlijk werd, kwam mijn oudste zoon Oliver (bijna 27) op bezoek.
Oliver is zelf als 1/2 Asa Moto ( check them out!) als muzikant serieus goed bezig (Kifesh, Altin Gün - Yol...).
Impromptu jam in mijn set-up op 1 synth.
Ik had een leuke patch gemaakt op de Behringer Deepmind 6. Volgens mij nog altijd de beste synth die Behringer heeft gemaakt.
Snappy envelopes, leuke filter en heel vette effects.
Expressiepedaal die via de mod matrix de reverb depth en filter envelope stuurt wat noise en een groovy arpeggiator patroon.
Hij speelt en ik tweak de knoppen en het pedaal.
Opgenomen via de SD recorder in de Presonus AR-12 desk (die Presonus desks zijn degelijk en klinken goed).
In 1 keer, zonder repeteren je lekker laten gaan.
In Studio One wat gemasterd maar niks fancy.
Deepmind 6 - respect!!


 
Ik gebruik de AR-12 ook als interface met het bijgeleverde Capture. Neemt alle kanalen als aparte sporen op.
 
Ik gebruik de AR-12 ook als interface met het bijgeleverde Capture. Neemt alle kanalen als aparte sporen op.
Thnx.
Ik ben half half nog een x op zoek naar iets wat wat meer ingangen heeft en tevens een lage latency (eigenlijk alleen relevant voor opnemen zang, omdat ik die normaliter via de DAW laat lopen met een beetje reverb)
 
Back
Top