Tweaked (remix)

Cool!

Cool!

Ik moet zeggen dit klinkt erg goed man. Geluidskwaliteit vind ik gewoon super. Maar ja het is van Fuse he? :-)

De remix is trouwens goed omdat ik het origineel ken. Ook een beetje weird! Weird maar lekker en zeker eens wat anders. Die drums zijn erg lekker trouwens. Zaten die niet bij de originele loops? En alles met ableton? Cool!

Eric
 
Oogjes dicht en vergeten maar weer. :)
Te rommelig. K'heb geen zin om nog meer aan te klooien.
Op naar de volgende. ;)
 
Coole track Fuse. Wat heb je allemaal van het origineel gebruikt? Ik had die vocal samples gedownload, maar heb er net zoals jij maar eentje van gebruikt. Die andere wilde niet echt lekker loopen.

Die van mij zou zo gaan klinken, maar heb em niet afgemaakt: http://www.smeyer.cistron.nl/11.mp3

Sander
 
Ik ga 'm morgen even beluisteren, fuse ('k heb hier maar 56k)...
 
te rommelig ?

super vet man !!

ga door met dit soort dingen !

me speakers love to be abused like this ;)
 
Ik vind 'm ook errug lekker klinken, hoor! Zeker niet rommelig... Vooral de beat is heerlijk en die vocalen passen er goed in. Leuke remix!
 
Apache stond (weer) uit. ;)
 
Origineel geplaatst door Bahamut
ik wil graag luisteren maar ik moet me eerst gaan registreren op die site? :confused:

Nee, niet op "DOWNLOAD", maar op "PLAY" klikken...
 
Origineel geplaatst door sander
voor play moet je ook geregistreerd zijn.

Hmmm... Dat komt dan doordat fuse alleen een MP3'tje heeft geupload. Als 'ie nou een 128kbps WMA'tje upload zou het wel moeten lukken. De MP3 moet je nl. downloaden (op ACIDplanet.com dan) en een WMA kan meteen afgespeeld worden.
 
Back
Top