Back on Track. beetje oud, beetje nieuw instrumentaal synthnummer

teeP

Stamgast
Lid sinds
25 december 2008
Berichten
463
Locatie
Fryslân
Ga hem nog wel een keertje over doen. Maar laat hem eerst even zo. Feedback is welkom! En ja de kick moet je ook weer om zoeken. Hopelijk met de volgende beter :P!
 
Begint goed. Panning vind ik niet helemaal fijn, staat wat ver uit elkaar, met name de akkoordjes op rechts. Geluiden passen goed bij elkaar. Maar na anderhalve minuut begin ik af te haken, er zit te weinig variatie en spanning in. De synthpad blijft ook steeds hetzelfde, misschien kun je wat spelen met het filter? En af en toe een breakje toevoegen of het akkoordschema wisselen?
 
alle instrumenten doen een beetje hetzelfde. Daardoor beweegt het stuk niet.
Zou wat meer op de muziek focussen dan op de geluiden,
 
:) Mooie reacties! Ik dank u zeer voor het luisteren en reageren! Zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen. De punten die neem ik mee voor de volgende ronde en moet dan nog kijken of het voor mij ook beter klinkt of niet. Ja, de panning moet volgens mij ook wat anders , was zelf al van plan om het keyboardje links en synthje rechts waar ik de akkoorden op speel hard te gaan pannen maar mss is het ook wel beter van niet? Ga dat proberen en horen wat beter klinkt :koffie:.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top