• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Behringer 2600 (AMSynths samenwerking)

Rob Keeble maakt bekend dat de mystery-synth die (vandaag?) aangekondigd wordt op NAMM het eerste resultaat is van zijn samenwerking met Behringer. De synth zal op Superbooth in april worden gedemonstreerd (allemaal komen dus!).

https://amsynths.co.uk/home/behringe...6SIeK2s-7UXmw8

Het gaat om de synth die te horen is in deze teaser:

poweron.jpg - Click image for larger version  Name:	poweron.jpg Views:	0 Size:	18,9 KB ID:	3732811

Laatst gewijzigd:

MonoTron

Initiating Sequence..
D'r zullen zeker mensen zijn die 'm daarom terugstruren. Behoorlijk dom dat dit niet is aangepast, ik vond het eerst ook maar een slappe bak, nu weet ik hoe dat komt, maar dat is toch geen goed begin om een synth te leren kennen.

Maar goed, verder denk ik dat dit een prima synth is, dus ik bezin me er op hoe ik hier mee om zal gaan, alleen heb ik weinig zin om hem te modden eigenlijk, weinig zin ook om er een module voor bij te kopen, weinig zin ook om hem alleen met midi te gebruiken.

Hmmm..
Ook wel vreemd van Beh, in de video's gebruiken ze zelf toch ook een MS101 om de Beh2600 aan te sturen, dus je zou zeggen dat ze er zelf ook wel achter hadden moeten/kunnen komen en oplossen.

Eis-T

Dampgolf
Er zit een mooi utility-stuk in de synth, links van de sample en hold. daar kan je er vast een paar volt bijknallen om op de 10 uit te komen voor je gates en triggers.
en leuk die patch sheets van Todd Terje! Voor mij was zijn album één van de redenen om een 2600 te nemen, samen met The Orbital. Ik ga dit echt eens proberen na te spelen! Gisteren had it trouwens - per toeval - het exacte geluid van Rex The Dog - Frequency. Was een verrassend lekker nummertje om te spelen :)

demian

Tijdelijk lid
Inmiddels heb ik een aantal uurtjes met de BARP zitten spelen, wat ontzettend vet ding is het zeg. Ja het is een kloon, ja hij is ontzettend vet.
Niet normaal hoeveel synth je hier krijgt voor het geld. Ik zou bijna een 2e overwegen. :-)