Wie staat er ook op de Cirklon Sequencer wachtlijst? En hoe lang al?

Ben nu een toffe uitzending van Knob Twiddlers aan het kijken met (iig de eerste 30min tot nu toe) de Cirklon en de ontwikkeling ervan in de hoofdrol. Met oa Colin zelf aan het woord.

 
Ze heeft het daar toch niet over covid? Maar goed, tis wel een gevalletje never ending story idd
 
Er staat vandaag een Cirklon 1 te koop op SF voor de prijs van de prijs van een Cirklon 2 met cheeks.. Beetje apart. Ik snap die prijzen vaak niet van die lui..
 
Mijn pakketje komt overmorgen aan , 2 september dus :)
Op de waiting list sinds 7 oktober 2017 = 3 jaar , 10 maanden !!
Yiehaaaaa !!
Foto's volgen
 
Ha mooi! Veeel plezier :). Hier is het geld weer ergens anders aan uitgegeven. Maargoed,ben van feb 2019, dus dat potjes wel weer gevuld tegen de tijd dat ik aan de beurt ben...
 
Gefeliciteerd! Als je het nog niet hebt gezien, de 3 uur durende aux event tutorial van Splitradix op YT is echt een aanrader om de events te leren begrijpen.
 
Jeetje wat een wachttijden. En ik maar denken dat ik het slecht en zwaar hebt met het wachten op de Expressive-E Osmose.
 
Mijn pakketje komt overmorgen aan , 2 september dus :)
Op de waiting list sinds 7 oktober 2017 = 3 jaar , 10 maanden !!
Yiehaaaaa !!
Foto's volgen
Nice, gefeliciteerd. Lang wachten wordt beloond! Succes met de learning curve ;) !
Gefeliciteerd! Als je het nog niet hebt gezien, de 3 uur durende aux event tutorial van Splitradix op YT is echt een aanrader om de events te leren begrijpen.
Ja de video's van splitradix zijn echt aanraders! Zeer informatief en ook nog humoristisch gebracht.
 
Yep video's al gezien en ga ze waarschijnlijk nog meerdere malen bekijken , en idd splitradix is a natural comedian ..heb veel gegniffeld :)
 
`Minder leuk nieuws , de rack ears zijn zwaar gebend alsook een deel van de faceplate (lichtjes)
Die ups kerels hebben er allicht met gevoetbald .
Anyway ,cirklon werkt o.k. ,,having a blast en heb barbara gevraagd om een nieuwe Faceplate
IMG_0876.JPG
 

Attachments

  • IMG_0874.JPG
    IMG_0874.JPG
    148,2 KB · Bekeken: 113
eerder een kwestie van deugdelijk verpakken lijkt me. Dat zou ik als feeback geven aan hen...
Maar zoals ik 't zie moet ik zeker nog half jaar geduld hebben... En dat is goed want moet nog beginnen sparen :D
 
wft als het zo geplooid is moet die verpakking echt toch wel beschadigd zijn?

Zou zeker een nieuw exemplaar vragen, als de print die bevestigd is aan het front een slag heeft ontvangen kunnen er micro barstjes zijn waar je nu nog geen last van hebt maar binnen paar jaar wel,na de garantie periode..
 
Ai, da's zuur zeg... Zou ook proberen nieuw exemplaar en anders in ieder geval vragen of ze ergens willen noteren dat het buiten jouw schuld om zo gearriveerd is. Succes!
 
Het was echt we goed verpakt hoor , de beschadiging aan de verpakking is gewoon een kap langs de zijkant
Waarschijnljik ites heel swaar op gevallen etc >>
Anyway werkt perfect en ze willen mij een nieuwe faceplate opsturen ( het is echt maar een klein deukje hoor ) maar jullie hebben mij nu wel behoorlijk paranoid gemaakt
zou ik een nieuwe vragen ?
 
Das wel mooi kut na zo lang wachten. Enerzijds wil je gewoon een goed apparaat en niet bang zijn dat er misschien iets niet goed zit aan de binnenkant, anderzijds... als ik hun forum zo volg is de support van Colin super. Nu ze weten dat er met die van jou 'gevoetbald' is zullen ze het ongetwijfeld goed oplossen mocht er toch iets aan de hardware mis zitten in de toekomst.
 
Back
Top