Met 1 klik naar laatste nieuwe berichten in oude thread...

Ah, ik kan net niet zien wat er boven de Reageer knop staat. Dat wil ik wel graag even. Mag ik je nog 1 keer vragen om een screen dump maar dan vanaf de bovenkant van je window?
 
Ah, ik kan net niet zien wat er boven de Reageer knop staat. Dat wil ik wel graag even. Mag ik je nog 1 keer vragen om een screen dump maar dan vanaf de bovenkant van je window?

Daar staattie op "recente berichten". Denk dat het daar ook mis gaat. Die instelling zorgt voor de omgekeerde volgorde. Kwam er net ook achter dat als de thread meerdere pagina's krijgt de boel helemaal misloopt (je komt door de onzichtbare knop op de laatste pagina uit maar de recentste berichten staan door die omgekeerde volgorde op de eerste pagina)
 
Dat is inderdaad het probleem. De normale forumweergave krijg je via "Berichten", links naast "Recente Berichten". Die recente berichten knop is een extraatje om snel de nieuwste berichten in een discussie terug te vinden.
 
Het icoontje is er wel maar je ziet het niet. Even "hoveren" met de muis net naast de titel van een bericht en dan zie je het handje weer verschijnen.
Men is er mee bezig heb ik gelezen.
 
Je wordt niet straal genegeerd Arv. Er is de nodige feedback gekomen na de upgrade. Ik ben een en ander stap voor stap aan het beantwoorden. Er waren twee draadjes die ik helemaal uit elkaar heb moeten halen omdat bijna elke nieuwe post een nieuw onderwerp betrof. Dat kost tijd. En helaas zijn er ook mensen die op zaterdag werken (en de vrijdag ervoor terwijl ze tot diep in de nacht aan de upgrade hebben gewerkt) en dan niet met het forum bezig kunnen zijn. Anderen hebben een gezinsleven, zijn op vakantie of hebben simpelweg te weinig ervaring met het forum om alle vragen te kunnen beantwoorden. Soms is het even een kwestie van geduld.

Geen probleem Dr, uiteraard waardeer ik het werk achter de schermen. Ik had alleen nog geen feedback gehad. Maar nu weet ik dat het onder aandacht is gebracht.

Nogmaals: dank voor het werk achter de schermen (geldt voor alle mods).
 
Helemaal mee eens @ TS

Iets met pijltjes en knopjes bij de overviews voor eerste/laatste/etc post, want handig!
 
Voor elk topic in het forum staat een knop die je direct naar het eerste ongelezen bericht stuurt. Het probleem is dat deze knop op dit moment onzichtbaar is :). Ik verwacht dat we dit op korte termijn vrij eenvoudig kunnen oplossen. Hoewel de knop nog niet zichtbaar is, werkt deze wel. Je kunt dus meteen voor de titel van een discussie klikken waardoor je naar het eerste ongelezen bericht gaat.

bedankt voor de tip, deze onzichtbare knop werkt inderdaad :)
 
Ok, dit draadje niet gezien. Thx.

Binnen een draadje zelf zat ook een knop ga naar eerste ongelezen bericht. Is die ook verborgen?

Deze optie is vervangen door de tab RECENTE BERICHTEN binnen het draadje. We moeten deze nog tweaken om alleen de ongelezen berichten te tonen.
 
Back
Top