Virus C Handleiding

Status
Please reply by conversation.

Frenkel

paars paard
Lid sinds
26 april 2004
Berichten
1.032
Locatie
Thuis
gezocht; een handleiding voor de virus c in het engels, of als ze er zijn in het nederlands (zou nog fijner zijn)..

ik had mn virus namelijk bij thomann.de besteld en kreeg er de duitse handleiding bij, laat dat nou net een taal zijn waar ik geen zak van snap :confused: :stupid
 
merk net dat je niet kunt linken naar specifieke bestanden op die site!

gewoon ff zoeken naar de download sectie van de virus c.
 
Origineel geplaatst door Bitcrusher
merk net dat je niet kunt linken naar specifieke bestanden op die site!

gewoon ff zoeken naar de download sectie van de virus c.
oke dan, bedankt...

voor het geval dat iemand hem toch weg wil doen, dan hoor ik het graag, aangezien ik n boekje toch makkelijker vind dan alles zelf printen ofzo :)
 
De forumsoftware heeft de url een beetje vernaggeld. :(

Het laatste deel van de url moet zijn:

Programming_Analogue_Synths_Tutorial_ES.zip
 
Ik zou thomann de mailtje zenden dat je een nL/Eng manual wil hebben.Ik heb er ook een keer een synth besteld en heb bij de orde een bijlage gedaan dat ik een eng manual wou hebben die zat er toen extra bij en in de doos zat er ook nog een :D
 
Origineel geplaatst door Hover
De forumsoftware heeft de url een beetje vernaggeld. :(

Het laatste deel van de url moet zijn:

Programming_Analogue_Synths_Tutorial_ES.zip

hoe dan ook is dat niet de handleiding van de virus8)
 
Origineel geplaatst door Roel
hoe dan ook is dat niet de handleiding van de virus8)

Je hebt gelijk want dat is een Tutorial om geluiden te maken met de Virus maar de handleiding van de Virus kan je ook gewoon downloaden.
 
Origineel geplaatst door Hover
Je hebt gelijk want dat is een Tutorial om geluiden te maken met de Virus maar de handleiding van de Virus kan je ook gewoon downloaden.
klopt :) .... ik heb toch maar ff naar thomann gemeeld of dat ze n engelse op zouden kunnen sturen.. zal wel goedkomen8o)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top