Korg Mp-4 en MS-10

The Q

out in the fields
Lid sinds
19 Maart 2002
Berichten
2.426
Locatie
Hengelo
Er staan weer wat ouwe korgjes op mp.

o.a. een Mono/Poly die wel heftig aan de prijs is.(zag ze de laatste tijd wel wat meer opduiken)

Voor de duidelijkheid, het is niet mijn MP-4 die in de verkoop gaat.
 
die zak had 'm op ebay gezet met de mededeling "voor 500 euro is-ie van jou." ik gemaild dat ik 'm wilde hebben voor 500, hoor ik een paar dagen niks, zie ik ineens dat de prijs op ebay 800 is geworden, weer gemaild en gevraagd of de m/p soms al verkocht was aan een ander. dat werd bevestigd, maar blijkt dan toch niet waar.
het is dat ik er zelf wel eens heb weggedaan, anders zou ik denken dat alle mono/poly verkopers eikels zijn.
 
Aan wie had je em nauw toch ook al weer verkocht :)

Origineel geplaatst door leo

het is dat ik er zelf wel eens heb weggedaan, anders zou ik denken dat alle mono/poly verkopers eikels zijn.
 
nou, onder andere aan jou, maar ook aan tim, jeroen, peter, en nog een paar...
 
is een beetje haat/liefde verhouding met sommige apparaten of geld/geen geld verhouding, heb wel 6 of 7 keer een prophecy gehad en 5 of 6 keer een mono/poly, 4 keer een mini, 3 keer een nord lead en een paar keer een rack 1 of 2, 3 of 4 keer een raven, 3 keer een quasar, 3 keer een sirius......
maar vooral die prophecy, mono/poly, raven en nordlead, daar was ik erg wisselend in....
weet jij nog wat je betaald hebt voor die mono/poly?? en dan durf je mij een handelaar te noemen??
 
Origineel geplaatst door sander
zjeezus, waarom koop/verkoop je dat ding zo vaak?
Dan klopt dat "geen handelaar" toch niet.

Zogauw je het zo met synths doet krijg je rare vragen, als je het zo met vrouwen omgaat hoor je niemand.......rare wereld.....:p
 
ja, ja, sorry, was ook niet negatief bedoeld, maar het lijkt natuurlijk wel een beetje op handelen.
Ookal weet ik onderhand dat je prijzen dik in orde zijn (meestal :) ). Ik heb net effe in m'n email archive gezocht en ik kocht die M/P samen met de vocoder en die mam bassmodule in nov 99.
En het grappige is, dat je in dec al weer spijt had en vroeg of je ze terug kon kopen of ruilen voor een Nordlead.
Ok ik zal niks slechts meer over je zeggen.
Iedereen kopen van Leo!!!!!!!!


Origineel geplaatst door leo

weet jij nog wat je betaald hebt voor die mono/poly?? en dan durf je mij een handelaar te noemen??
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
800 is toch niet normaal meer ...... dat is bijna 1800 piek................iedereen heeft volgens mij de EURO-tyfus
Ze duiken net weer op Interface op....jawel, kleine prijsstijging, 850 euro voor de m/p, 350 voor de ms10.
Zo gek en zoveel geld nodig, dat moet wel een junkie zijn.
 
Origineel geplaatst door leo

Zo gek en zoveel geld nodig, dat moet wel een junkie zijn.

Wat heeft Tom Holkenborg hier nu weer mee te maken? :confused:
 
Back
Top