Ik zoek 2 cursisten voor een les Korg MS (20/50/10/SQ10...) in Willem Twee Studios. Voltage control!

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.714
Locatie
Streek rond Herentals - België
Wie heeft er interesse in Willem Twee Studios cursus voltage control voor de Korg MS reeks?
Het gaat m om een dagdeel, reken 4u - als we met 3 kandidaten zijn kunnen we de prijs van een dagdeel splitten.
Datum te bespreken.

Ze kunnen een custom workshop organiseren met de Korg MS serie (overigens missen ze de MS10). - die korg MS10 breng ik zelf wel mee dan :)


Les is door Armeno Alberts. Hij kan jullie alles uitleggen over voltage controlled.

Mijn interesse was patchen met de korg reeks zodat je dawless een track kan tweaken zoals in dit filmpje:



dr korg.jpeg
 
Ik ben ook geïnteresseerd. Hoeveel kost zoiets dan?
 
op de website spreekt met over 450 euro per dagdeel. Dat is 4u. Prijs is excl btw. We delen het bedrag door 3.
Ik denk dat men hier een cursus op maat maakt, dus de prijs kan afwijken, maar zal wel ergens in die grootte orde zitten.
 
Mag het ook met 4? Ik bezit geen enkele Korg MS maar ben wel geïnteresseerd in deze cursus.
 
Mooi. Ik beslis dat niet en moet het navragen. De ruimte waar de korg MS reeks staat is klein. Een kamertje maar, eigenlijk. Dus ik denk dat 3 + leraar voor de ruimte volstaat.

Even wat wel belangrijk is voor mensen met interesse: ik organiseer het graag, maar reken wel op kandidaten die effectief ook opdagen om zelf niet slachtoffer te worden van de rekening.
Dus graag reageren indien ernstig. Mocht er veel interesse zijn, kunnen er meerdere data worden besproken.
 
Ah ja, dat wordt misschien wat krap. Als vier cursisten mogelijk is, hou ik me graag aanbevolen.
Ik heb serieuze interesse.

Dank voor het initiëren!
 
Sturen jullie via pm even de vrije momenten door voor de volgende 3 maanden? Dan probeer ik wat datums te bekijken

@Kenneth @johan @sleus


Voor de anderen, geef gerust reply, ik heb graag een reserve lijst, bij interesse
 
Wie heeft er interesse in Willem Twee Studios cursus voltage control voor de Korg MS reeks?
Het gaat m om een dagdeel, reken 4u - als we met 3 kandidaten zijn kunnen we de prijs van een dagdeel splitten.
Datum te bespreken.

Ze kunnen een custom workshop organiseren met de Korg MS serie (overigens missen ze de MS10). - die korg MS10 breng ik zelf wel mee dan :)


Les is door Armeno Alberts. Hij kan jullie alles uitleggen over voltage controlled.

Mijn interesse was patchen met de korg reeks zodat je dawless een track kan tweaken zoals in dit filmpje:


Als in die cursus enkel het voltage controlled principe wordt uitgelegd, ben je in 5 minuten klaar.
Of je daarmee die (monofone) korg reeks zal kunnen patchen, is nog zeer de vraag.
Voor die 4 uur aan 450 Euro zou ik toch zeker een betere omschrijving van de cursus inhoud wensen.

En ja, wie daar nu 450 Euro van maakt, ik zag enkel deze (100 Euro) :

1667548474708.png

Willem Twee Studios workshop program
 
Ik heb een prijs gegeven die op de huur staat van 4u studio. Ik heb nog geen antwoord gehad. Ik verwacht uiteraard meer dan 5 min volt control uitleg.
 
1667555279699.png


Ik lees dit als 4h studio vr 100€ exl vat
En min 3 mensen
Of dit juist is weet ik niet, maar dat is wat er staat.
Er staat toch niet 100€ Exl vat/h/persoon en een minimum van 4h en max 3 personen
 
We horen t wel, heb t gevraagd. Korg studio is de kleinste vd 4
 
Wil eventueel ook wel enkele uurtjes wegwijs patchen op ms20-50 geven als dat gewenst is ( alternatief of aanvulling )
 
Ik wacht op reactie uit de studio, als ze reageren horen jullie het hier.

@sunny pedaal : mooi voorstel, ik houd dit in mijn achterhoofd.
 
Zoveel jaar geleden wilde ik ook altijd op les nadat ik muziek stukjes kon spelen op toetsen en alles van elektronica wist.
Naderhand, zoveel jaar later kwam ik er snel achter dat ik zelf beter les kon geven.
Ik schreef me destijds in voor verschillende cursussen betaalde wel eens een keer voor uit waar na men mij toch maar geen les wilde geven.
Ik zei begin maar met les geven ! Maar ze deden het niet.
Na wat gezeur kreeg ik direct m`n geld terug.
Een andere keer kwam ik op les ♪♪♪ één terecht waar technisch de grootste onzin werd verteld en zwaar gerookt werd waar ik niet tegen kon en ziek van werd.
Daarna nokte ik alles af . . klaar . . .
Eigenwijze donder die ik ben.
 
Back
Top