Ik zoek 2 cursisten voor een les Korg MS (20/50/10/SQ10...) in Willem Twee Studios. Voltage control!

ik heb eens een workshop mee gevolgd toen ik in het vorige, tijdelijke gebouw van Willem Twee aan het opnemen was. Dat was schitterend! Dingen bijgeleerd waar ik anders nooit achtergekomen was.
 
Er is nieuws. De les duurt langer dan 4u en 4 personen is mogelijk. Zou doorgaan in studio 2. Men vraagt me wel om zelf korgs mee te brengen zodat we apart kunnen werken. Ik heb er wel wat maar natuurlijk ook geen berg. Heb jij iets uit de reeks, laat even weten aub.
De voorgestelde datum past me niet dus we kijken 2023.
Btw als er tijd over is worden de arp 2500 en 2600 opties om mee te spelen. Ik heb zo n vermoeden da er nu meer neuzen in deze richting kijken :)
 
Hoi, bedankt voor de update. Voor mij is 2023 helemaal prima. Mooi ook dat het met meerdere mensen kan. Ik heb qua donkere Korg-serie momenteel alleen een SE-300. Die kan ik wel meenemen maar dat is meer leuk voor erbij. Eventueel zou ik een SQ10 mee kunnen krijgen, maar dat kan ik nu nog niet beloven.
 
Kan ik mij aansluiten ? Heb nog een MS20 staan. ooit gevonden bij grofvuil, maar weinig mee gedaan.
 
Kan ik mij aansluiten ? Heb nog een MS20 staan. ooit gevonden bij grofvuil, maar weinig mee gedaan.
Ik was m'n auto aan het ophalen! :dubbel:
 
Ik kan zelf niet op de voorgestelde datum, maar ik ga jullie niet beletten te gaan.
als jullie zelf even met 4 willen, op 17 of 18 december, geef ik t uit handen.
Bevestig even met 4 personen en ik geef de gegevens en email vd leraar via pm
10u30 tot 18u trouwens. Dikke deal lijkt me.

of wacht even, ik maak n doodle met opties, handiger dan hier zitten wachten op reacties enz
 

Dus max 4 deelnemers per dag en ik ben er niet bij. Ik weet niet of 't beide dagen samen kan, als er veel interesse is, maar de lesgever heeft momenteel beide data als optie staan.
Even herhalen: ze hebben één ms20, één SQ10, één VC en één ms50 - dus breng zelf je MS mee als je allen wil kunnen prikken.
Als er geen interesse is voor deze optie, geen probleem, even geduld tot 2023.
 
Is mij nog niet duidelijk of ik mee kan in dit avontuur... want die MS 20 van mij moet eens aan het werk!
 
Ok ik heb de leraar net laten weten dat we gaan voor 2023. Ik weet pas meer eind november over mijn eigen agenda. jullie lezen weldra meer hier.
 
Ik heb opnieuw een bericht gestuurd om te vragen naar t max aantal kandidaten (vermits t doorgaat in studio 2) en een datum voor januari.
 
Ok ik heb reactie:

Datum wordt zondag 22 januari. Ik ga uit van het eerder vernoemde tijdslot van 10u30 - 18u00. 3 personen, omdat ze niet genoeg materiaal hebben om met meerdere personen te werken aan elk een setje korg, en dan rekenen ze er al op dat we zelf nog iets meebrengen. Nu als jullie toch samen met 4 zijn hoor ik of we dat rond krijgen met gear (zelf meebrengen)

Dus graag even bevestigen of dat lukt allemaal met interesse. Ik geef voorrang aan de eerste mensen die reageerden, als die niet kunnen, mag de volgende die reageerde in zijn plaatsje. Lijkt me eerlijk. Dus kijk allemaal even naar jullie agenda.
Voor vragen stuur me maar PB.
 
zondag 22 januari kan ik wel. Ik ga m’n best doen om een SQ-10 mee te nemen. En de SE300 gewoon voor leuk erbij, al valt dat volledig buiten het doel vd workshop.
heel misschien lukt een MS20 ook nog. Maar dat denk ik eigenlijk niet.
 
Ok dus Kenneth kan en sleus, dan hebben we 3 deelnemers, mezelf incl.
@Jssn @Achelousje had er van jullie nog iemand tijd en zin? Ik wil vragen of 4 kan (mits we zelf de nodige korgs voorzien zodat we 4 setjes hebben)
Het heeft wel kans op slagen, vermits de leraar er eerder op inging om met 4 te komen mits we voldoende gear voorzien.

Als jij als korg liefhebber meeleest en ik krijg geen reactie vd heren hierboven, geef n gil, i'll try to get you in, zodat we met 4 kunnen zijn. Meer zielen, meer vreugde.
Op t einde van de dag volgt volgens de leraar een jam en die wordt opgenomen zodat we eventueel er nog wat mee kunnen thuis.
 
ok @johan gaat mee, ik heb dan 4 deelnemers. Er volgt een PM met details. Ik sta nog steeds open voor deelnemers op de reservelijst. Als er betaalt is en iemand kan niet, kan een ander zijn plaats opvullen mits betaling. Win win.
 
Goedemorgen, zie het nu pas. Helaas. Wil wel op de reserve lijst..
 
Ok je bent nr2 op de reserve lijst. Als er nog kandidaten zijn en de les was top, belet niemand ons een extra dag les te vragen voor de volgende 3/4 deelnemers. Dan bezorg ik jullie de details en mail je even met de leraar.
 
Goed nieuws. We kunnen met 4 personen, we voorzien zelf extra gear.
Ik stuur jullie een bericht, ik probeer julie allen in één bericht te krijgen.
 
Back
Top