DJ Expo eindhoven

Mensen van de DJExpo2004, bedankt! Heeft er iemand hier op het synthforum nog wat gewonnen? We waren met z'n drieeen lekker uit Groningen over voor een weekendje Eindhoven. Niet onverdienstelijk, aangezien mijn maat met Sonar naar huis ging, en ikzelf de gelukkige eigenaar ben van een Sherman Filterbank. De kaartjes hebben we er in ieder geval wel uit.

Voor de rest rest mij nog maar 1 ding: de hele dag te:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D en oh ja. Ik vergeet de :D ! ;)
schater.gif


Maar ik vond het publiek wel bijzonder, vooral de workshop van Mike Clark was bijna hilarisch. Vrijwel direct nadat hij begonnen was met vertellen, stonden er een boel Breezahs op en vertrokken met een diep teleurgestelde blik in hun ogen "wat; geen tiesto muziek?!" . Mike vroeg de zaal of er mensen met een virus waren, en er gingen iets van 5-6 handen de lucht in: hij daaran heel fijntjes: "dat zijn dan hele verstandige mensen, en over de rest wil ik geen uitspraken doen".

Maar ik moet zeggen, de workshop van Rob Papen was echt briljant. Rob, ik kom volgend jaar zeker een workshop doen; je hebt me overtuig dat het het geld en de reis meer dan waard is. Hij vertelde ook over een DVD die hij ging maken, met daarop zijn workshop (en meer). Voor de rest was de demo van Mike Clark ook wel indrukwekkend, het gemak waar hij over sound-design praatte maakte me alleen maar jaloers. Maar goed, daarom is hij ook een goede sound-designer; en ik niet. Maar evengoed had hij wel erg moeilijk publiek, om bovengenoemde reden.

Ik verbaase me trouwens over het feit dat ze die AccessSoundset van Tiesto weggaven, terwijl de officiele versie pas in jan verkrijgbaar was. En dan ook nog aan mensen die waarschijnlijk nog nooit een synth in handen hebben gehad, en thuis vloekend en tierend die cd uit de cd-speler halen "het is helemaal geen Tiesto cd!!" :engel:

Tot slot nog de workshop van Sherman.... Tjsah, veel hoge en lage tonen: we hadden er bij de BurgerKing nog behoorlijk last van *auw*. De beste man had volgens mij niet door hoe hard de PA stond, en hij maar freaken met zijn filters. Damn: zijn meest briljante opmerking "volgens mij heb ik nu net van een snare een basdrum gemaakt" :dubbel:

Afijn, het was een geslaagde dag! Wel jammer waren de veel te jonge meisjes van Conijn Muziek, dat was geen gezicht. Hadden ze best dames van boven de 20 voor kunnen regelen. :eureka:

En ik durf het bijna niet te vragen, maar ik zou zoooooo graag die Access soundset voor de Virus hebben! Het zijn echt goede sounds, en niet alleen cheezy tsjak! Dus, als iemand zo gelukkig is, zou die mij ff een PM kunnen sturen met een recensie? ;)

Nogmaals, bedankt voor de origamisatoren! :dj:
 
Laatst gewijzigd:
Gefeliciflapstaard dan maar he. :)

Was wel gezellige boel daaro.
Beetje teringherrie da wel. Maar goed, wat verwacht je ook van dove mensen die een plaatje draaien een kunst vinden. :duivels:
 
Het was idd gezellig, alleen lang niet zo profi als het Amsterdam Dance Event, maar daar ging ik ook niet vanuit. Ik was erheen met Alex en Joris (DJ_LecZ en JRS). Nog even met BamBam staan praten, leuke plannen heeftie :)

De workshop van Rob Papen vond ik eigenlijk waardeloos, maar dat kwam puur omdat er niets werd verteld dat ik nog niet wist. Helaas!

Al met al toch een geslaagde dag!

ps heeft iemand die belachelijk kleine goedkoop ogende synthjes gezien op de 1ste etage?! :D
 
Origineel geplaatst door RedTitan
Mensen van de DJExpo2004, bedankt! Heeft er iemand hier op het synthforum nog wat gewonnen? We waren met z'n drieeen lekker uit Groningen over voor een weekendje Eindhoven. Niet onverdienstelijk, aangezien mijn maat met Sonar naar huis ging, en ikzelf de gelukkige eigenaar ben van een Sherman Filterbank. De kaartjes hebben we er in ieder geval wel uit.

Voor de rest rest mij nog maar 1 ding: de hele dag te:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D en oh ja. Ik vergeet de :D ! ;)
schater.gif


Maar ik vond het publiek wel bijzonder, vooral de workshop van Mike Clark was bijna hilarisch. Vrijwel direct nadat hij begonnen was met vertellen, stonden er een boel Breezahs op en vertrokken met een diep teleurgestelde blik in hun ogen "wat; geen tiesto muziek?!" . Mike vroeg de zaal of er mensen met een virus waren, en er gingen iets van 5-6 handen de lucht in: hij daaran heel fijntjes: "dat zijn dan hele verstandige mensen, en over de rest wil ik geen uitspraken doen".

Maar ik moet zeggen, de workshop van Rob Papen was echt briljant. Rob, ik kom volgend jaar zeker een workshop doen; je hebt me overtuig dat het het geld en de reis meer dan waard is. Hij vertelde ook over een DVD die hij ging maken, met daarop zijn workshop (en meer). Voor de rest was de demo van Mike Clark ook wel indrukwekkend, het gemak waar hij over sound-design praatte maakte me alleen maar jaloers. Maar goed, daarom is hij ook een goede sound-designer; en ik niet. Maar evengoed had hij wel erg moeilijk publiek, om bovengenoemde reden.

Ik verbaase me trouwens over het feit dat ze die AccessSoundset van Tiesto weggaven, terwijl de officiele versie pas in jan verkrijgbaar was. En dan ook nog aan mensen die waarschijnlijk nog nooit een synth in handen hebben gehad, en thuis vloekend en tierend die cd uit de cd-speler halen "het is helemaal geen Tiesto cd!!" :engel:

Tot slot nog de workshop van Sherman.... Tjsah, veel hoge en lage tonen: we hadden er bij de BurgerKing nog behoorlijk last van *auw*. De beste man had volgens mij niet door hoe hard de PA stond, en hij maar freaken met zijn filters. Damn: zijn meest briljante opmerking "volgens mij heb ik nu net van een snare een basdrum gemaakt" :dubbel:

Afijn, het was een geslaagde dag! Wel jammer waren de veel te jonge meisjes van Conijn Muziek, dat was geen gezicht. Hadden ze best dames van boven de 20 voor kunnen regelen. :eureka:

En ik durf het bijna niet te vragen, maar ik zou zoooooo graag die Access soundset voor de Virus hebben! Het zijn echt goede sounds, en niet alleen cheezy tsjak! Dus, als iemand zo gelukkig is, zou die mij ff een PM kunnen sturen met een recensie? ;)

Nogmaals, bedankt voor de origamisatoren! :dj:


grappig, ik heb direct achter je gezeten bij Mike Clark :D

zou je het ook zo naar je zin hebben gehad als je niet de sherman hebt gewonnen?

ik vond het allemaal tegenvallen:

workshops waaren meer demonstraties ipv workshops
stands van access bleek bijvoorbeeld een virus bij conijn te zijn ipv stand van access zelf

ach ja, weer een dagje van de straat geweest
 
Origineel geplaatst door hansbakker


ps heeft iemand die belachelijk kleine goedkoop ogende synthjes gezien op de 1ste etage?! :D

ja MFB lite en MFB 1 of zoiets....

166 euri dacht ik
 
dus redtitan was die gast met de sherman! grrrrr!
 
dr was ook z'n hele mooi brunette op dj-expo
ze had wel n hele mooie witte mini-rokje aan :luv:
ben alleen vergeten haar tel nummer te vragen =(
verder was dj-expo TOP :okdan:
alleen de loting was niet eerlijk, k had die hercules dj-console moeten winnen, hihi
 
Laatst gewijzigd:
WAT??? REDTITAN? HEB JIJ DIE SHERMAN FILTERBANK GEWONNEN? G#%DV%$@*&%^ :(
(nee grapje, gefeliciteert :D )
Maar die loting was niet optimaal geregeld. De Rob Papen workshop was behoorlijk uitgelopen en ik heb de loting voor een groot deel gemist! (mischien had ik wel wat gewonnen?(186?))
Ron, je had je die hese stem kunnen besparen door de prijzen gewoon onder de Synthforumleden te verloten, hier op het het forum! :D :okdan:
Maar het was toch een geslaagde dag, volgend jaar weer Ron?
Wel jammer dat je de meeste Synthforumleden niet van gezicht kent. Ik ben alleen Fuse, Pjotr G, Funktaztic. Kevin, Bambam en C738 tegengekomen.

Die Rob Papen workshop was ook erg cool! Wel heel erg basic, niet echt iets nieuws geleerd, maar toch erg leuk om te zien! Iedereen die geen verstand van synths heeft kan ik aanraden een workshop bij hem te volgen.
Ook die Sherman Filterbank klonk erg vet! Nu weet ik gelijk waar die vaak voor gebruikt wordt; de offbeat van hardstyle (heb ik gelijk?)

Trouwens ManvsMachine mag zich ook voor zn kop slaan, als hij bij de Gearjunkies stand had gestaan was hij met die Vermona filter naar huis gegaan! :stupid
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Funktaztic
dr was ook z'n hele mooi brunette op dj-expo
ze had wel n hele mooie witte mini-rokje aan :luv:
ben alleen vergeten haar tel nummer te vragen =(

HAHAHA sterkte Funktaztic!
Nu was DJexpo ook weer niet een plaats waar het wemelde van vrouwen (helaas)
Ik had de indruk dat ze er alleen voor de decoratie waren! En die rot flyers kwijt te raken! :D
 
Laatst gewijzigd:
heb me idd ook vermaakt

ben wat betreft muziek maken nog helemaal een leek en dat werd me hier nogmaals vlink bevestigd 8D

heb wel veel geleerd en vond het leuk dat je met allemaal verschillende synths kon spelen :P

ableton workshop vond ik wat matig maar dat kwam denk ik ook omdat er maar 20 min voor waren waardoor die er errug snel door heen liep......

rob papen was errug interessant klonk heel errug interesant iig :P

al met al is mijn intresse voor het maken van muziek meer gegroeid en kan ik niet wachten totdat ik eindelijk aan de slag kan (dj laden :frons: )
 
ik vond het ook erg cool dat deman die bij de sherman stand stond zelf demo's gaf en achter de knoppen stond...dit was de ontwerper/uitvinder van de filterbank! erg leuk :D
 
Ik heb er ook erg van genoten helaas heb ik de mini meeting gemist =(
Ik heb ook nog even op de moog voyager staan spelen :{ :{ :{ damn wat klinkt dat vet. Dit was voor mij de eerste keer dat ik op een moog gespeeld heb maar het klonk beter als dat ik had verwacht
 
beetje jammer dattie ongeveer 2700 euri kost he! maarja, echte concurenten heeft ie ook niet, hij is volledig analoog (op het display na dan)
 
Hij klonk idd erg leuk maar ver buiten mijn bereik qua kostprijs.
Ik heb ook nog effe met iemand van Schneidersbuero gepraat over de future retro revolution, maar die had ie niet binnen gekregen. Hij hoopte dat ie ze volgende week had. 20 stuks waren hem toegezegd, 11 verkocht en 4 voor testdoeleinden van bladen etc. dus er zijn er nog 5.

-C-
 
Heeft iemand die Virus soundset al weten te bemachtigen via via?

Ik blijf het vreemd vinden dat ze die weggaven, terwijl deze pas te koop is in january 2005 :confused:
 
Origineel geplaatst door RedTitan
Heeft iemand die Virus soundset al weten te bemachtigen via via?

Ik blijf het vreemd vinden dat ze die weggaven, terwijl deze pas te koop is in january 2005 :confused:

daarom geven ze m ook weg:D
 
Dit is de presales versie de sales versie schijnt veel uitgebreider en groter teworden.
Met nog meer sounds en ook veel tips en controller short cuts.

Al met al een gave dag voor mijn als organisator met meer dan 2000 bezoekrs :-)
thanks to all who came en voor de reackties.

:koffie: (zeer sterk) om wakker en fris teblijven.
 
Ron, leuke dag gister!

Zag er allemaal netjes uit, was genoeg te doen, compliment!
Mischien 12,50 beetje aan de dure kant (jaja had ik maar in de voorverkoop moeten kopen).

Dj Expo: 9 punten

Waaron geen 10? De prijzen van de platen stands die sloegen echt helemaal nergens op :confused:
Tot 4 keer wat ze eigenlijk waard waren....maar goed, je hoeft ze niet te kopen.

Tot de volgende keer!!!

:doei:
 
Back
Top