DJ Expo eindhoven

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Lijkt me bullshit, want ik ben samen met 2 maten gewoon zo binnengekomen met het uitgeprintte entreebewijs... Ben je wel via de presale-ingang naar binnen gekomen?!


nou het is geen bullshit hoor, en ja we zijn via de presale ingang ( die aan de linker zij kant) binnen gekomen, en ook gewoon onze goodybag gekregen.
 
Origineel geplaatst door bass-molecules
nou het is geen bullshit hoor, en ja we zijn via de presale ingang ( die aan de linker zij kant) binnen gekomen, en ook gewoon onze goodybag gekregen.

Ok, my apologies dan :engel:

Wat betreft die CD > Die vond ik maar matig. Echt geeneen nummer dat me kan boeien... Beetje inspiratieloos spul...
Vooral dat nummer van DJ Wout is nogal slecht afgemixt vind ik. Ook beetje te cheesy :erm:
 
Die cd heb ik op de terugweg naar huis 2 maal geluisterd.
Ik vond het een beetje een verzamelaar met demo's van de interface CD.
Het enige wat ontbrak is de zouteloze commentaarstem die meedeelt dat ze het nummer met steinberg magneto wat opgekrikt hebben zoals gewoonlijk. Bijna alle tracks die op de interface cd als demo komen ondergaan die bewerking, het lijkt dr eerder op dat die gozer een gehoorbeschadiging heeft of slechte monitors...

Maar goed, terug naar de CD.

Ik vond het een beetje van die muziek die je vindt in oudere japanse console games. Het klinkt allemaal heel aardig, maar het is net niet dát wat het zou moeten zijn. De geluiden kloppen maar het heeft de bedoelde drive, groove en/of vibe niet.

-C-
 
Back
Top