DJ Expo eindhoven

Wij ook, ik wodt op dit moment plat gebeld door pers, radio, en standhouders :-)
nog ff en dan ben ik er weer vanaf en kan ik eindelijk gaan :z :Z
 
Origineel geplaatst door Croaton
oke mannen:

meeting?

wie?
wat?
waar?

Ik stel voor dat ieder Synthforumlid een wit t-shirt aanheeft met de tekst zoals op onderstaande afbeelding!
Dan is gelijk duidelijk wie er van Synthforum is! :D


attachment.php






[nu ff serieus] Waarom komt er geen Synthforum-stand?
I-dance heeft een stand,waarom synthforum niet? :eureka:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door MIDIoot




[nu ff serieus] Waarom komt er geen Synthforum-stand?
I-dance heeft een stand,waarom synthforum niet? :eureka:

een stand met de synthforum merchandise :verkoght:
 
Spreek af bij de Gearjunkies stand, C7 als punt, die zijn zeer begaan met ons synth liefhebbers
 
15.00 is de grote verloting dus mischien is dat een mooie tijd
 
EINDHOVEN, sluit ramen en deuren en bid in uw binnenkamers, want MIDIoot is onderweg! :D


Wat ben ik weer fit vanmorgen! :Z
 
Laatst gewijzigd:
Zet de snelwegen tussen Winschoten en Eindhoven maar af, want ik ben ook onderweg!
tot zo!
-C-
 
Origineel geplaatst door MIDIoot
EINDHOVEN, sluit ramen en deuren en bid in uw binnenkamers, want MIDIoot is onderweg! :D


Wat ben ik weer fit vanmorgen! :Z
t zelfde geldt voor Funktaztic :halleluja
 
Je was niet de enigste die niet laat kon blijven. Ze hebben bij die loting ik denk wel zo'n 100 loten getrokken voor ongeveer 20 prijzen.
Waren waarschijnlijk al naar huus. En 909 is niet gevallen.;)
 
Was in elk geval weer ff de moeite waard (althans vind ik van wel) C738 kan zich ook wel voor zijn kop slaan denk ik want die was eigenlijk te vroeg weg (zonder Vrumona Filter =( )
 
Origineel geplaatst door Kevin
Was in elk geval weer ff de moeite waard (althans vind ik van wel) C738 kan zich ook wel voor zijn kop slaan denk ik want die was eigenlijk te vroeg weg (zonder Vrumona Filter =( )

Ja... ik ben net thuis en stevig op zoek naar een mooi plankje om mezelf es lekker voor mijn kop te slaan :(.
That's life. you gain some, you loose some.
Ik kan dr niet rouwig om zijn verder

-C-
 
Van die verloting hebben we helemaal niets meegekregen. Hopelijk hadden we niets (lotnummers 920 en 921).
Voor de rest, best een aardig dagje uit. :)
 
Back
Top