krijg mn data niet naar channel2 ofzo

paul

Joe haj
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
433
Locatie
Venray
goeden dag allen,


ik werk met cubase en heb een stukkie gemaakt met mn virus in mult/single-mode,
ik haal 2 geluiden uit mn virus.. heb 2 parts gebruikt geluid 1 part1 midi channel1 , geluid 2 part 2 midi channel2.

in cubase heb ik dat ook zo ingesteld dus: geluid 1 midi channel1 en geluidje 2 midi channel 2


komtie...

part 1 doet het goed.

part 2 wil ik aansturen met mn evolution MK499C (gebruik geen usb optie, enkel midi) als ik in cubase op midi channel 2 ga staan en wil op mn evolution door het programma heen skippen dan doet hij het niet...

heb ook op mn evolution ingesteld bij global channel ''2''.... cutoff en de toegewezen controllers doet hij wel...

bij part 1 werkt wel alles naar behoren...

midi track 2 blijft ook helemaal niet op het CC nummer staan wat ik hem in cubase gegeven heb... ofja hij blijft wel staan... maar mn virus speeld telkens het eerste geluidje op bank A af..

zo kan ik geen track afmaken natuurlijk =(


instelling over het hoofd gezien????

alvast bedankt
 
Dan moet je naar geloof ik naar "devices" toe gaan. Daar kun je ergens je Midi instellingen doen.

Zit nu op m'n werk dus kan het ff niet checken..
 
aight bedankt!

ik had al even bij ''devices'' zitten kijken... maar kun het zo niet zien...


zal nog eens even een goede blik werpen


igg bedankt voor de hulp zo ver:biertje:
 
kom niet echt verder....


dit staat er in de help file


1. Make sure the option "MIDI Thru Active" is activated in the Preferences dialog (MIDI page).

2. Record enable the track(s) on which you want to record.

Now, incoming MIDI is "echoed" back out again, for all record enabled MIDI tracks.





waar kan ik die preferances dialog vinden.... bij devices kom ik ook niet verder......

misschien ben ik scheel en moet ik tijdig eens naar ''hans anders'' gaan... :confused:
 
Back
Top