Cubase SX

cns

sfm
Lid sinds
3 april 2004
Berichten
1.226
Locatie
Waddinxveen
Zo nou heb dan eindelijk de stap gezet, van cubase VST 5.0 32 naar SL maar SL was maar SL, dus terug ermee en nu SX jezus, wat een programma. Geloof niet dat ik dit in 2 dagen helemaal onder de knie heb!

Die manual is gewoon veels te groot, godver zeg, daar ben je ff zoet mee.

Maar euhm is er al een goed boek in het nederlands erkrijgbaar over SX? Waar gewoon alles beknopt instaat en de dingen die je wil weten. Niet van zo ziet het scherm eruit want dat geloof ik allemaal wel.

Vind het trouwens wel ruk dat ze nu met projecten werken, moet je al je oude .arr en .all bestanden importeren en weet ik wat. maar het werk wel als een trein SX.

Maar goed dus iemand die een goed boek weet in NL over SX?
En natuurlijk wat vinden jullie ervan?
 
ja dat is wel8D maar het kan allemaal naar mijn id wel wat beknopter! heb geen zin om 800 pagina's door te bladeren, gemak ja ik weet het!

Maar er zal toch wel een boek zijn wat in het NL is en wat ook goed is?
 
ik heb heel de 'Getting Started' manual doorgenomen, of hoe noemt doe weer precies, en meer niet. Daar staan wat basis-dingetjes in die je dan meteen weet zitten en hoe te gebruiken, en de rest is nogal vanzelfsprekend vind ik, zeker als je al wat ervaring hebt met SL.
Ik kwam van Cakewalk naar SX, en ik krijg ermee gebakken wat ik ermee wilde bakken. Een goed boek heb ik nooit nodig gehad; liever muzieken dan lezen :P
 
Ja idd Getting Started, is wel ok wat daar beschreven staat. Het lezen vind ik ook niets maar ja, het hoort erbij zeker als het even niet wil lukken of je geen inspiratie heb, kan je even je mind cubase tunen, zullen we maar zeggen.

Heb inmiddels een boek besteld bij Bol, geloof dat ik daar wel aardig mee uit de voeten kan, buiten de manual van Cubse SX om. Maar zal die ik heus wel gebruiken en op sommige momenten nodig hebben.

Van mij mag het lekker gaan sneeuwen drie meter hoog, heb ik tenminste wat te lezen;)
 
Ik ben ook van Cubase vst naar sx overgestapt, maar ik heb nou niet echt veel in de handleiding gekeken hoor.. Het meeste is wel ongeveer hetzelfde en veel leer je gewoon door te proberen een track in elkaar te zetten. Kom je een knelpunt tegen, kijk je in de manual...:okdan:
 
ja daar zit ook wel weer wat in unholy! Ach kom ik nog een probleem tegen wat ik niet kan oplossen dan hebben we dit forum nog :engel:
 
Origineel geplaatst door cns
Heb inmiddels een boek besteld bij Bol, geloof dat ik daar wel aardig mee uit de voeten kan, buiten de manual van Cubse SX om. Maar zal die ik heus wel gebruiken en op sommige momenten nodig hebben.

Van mij mag het lekker gaan sneeuwen drie meter hoog, heb ik tenminste wat te lezen;)

Kun je me soms de titel en auteur geven van het boek, ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goed SX boek. En waar heb je die besteld (url)?

greets
 

Attachments

  • 89.jpg
    89.jpg
    28,7 KB · Bekeken: 49
ben ook net overgestapt naar SX 2....heb vannacht tot 5 uur nog in de 'Getting Started' zitten lezen...;)
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Is je analoge PC al vervangen dan? :duivels:

Jazekers....P4 2.8...
 
Handboek Cubase SX

Handboek Cubase SX

Hoi,
Misschien inmiddels al ten overvloede.....
Maarrrr ehhhhh, dit is een geweldig Nederlandstalig Handboek voor Cubase SXvan Academic Service.
Kopen, écht, het is mijn bijbel !!!
Groet
Rob Koning
:kroon:
 
Back
Top