Cubase 4.1 update problemen (32vs.64bit)

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Lid sinds
25 juli 2002
Berichten
3.925
Locatie
Alto Paraiso, Brazil
Hoi,

Ik was vanmiddag aan het cubasen waarna hij er in een keer mee stopten. Balenbalenbalen, want ik had niks opgeslagen. Maar dat terzijde.

Cubase weer opnieuw opgestart maar hij gaf steeds de foutmelding dat het beveiliging gebeuren niet klopte (hij is legaal). Ik kon kiezen tussen help / retry / cancel. Al de opties geprobeerd maar daarmee kwam ik niet verder. Ik wist even geen betere oplossing dan door het programma opnieuw te installeren. Dat heb ik gedaan.
Omdat ik graag met sidechane werk, werkte ik altijd met 4.1. Deze update kon ik nergens terug vinden bij mij thuis dus maar even van het internet geplukt via de FTP server van Steinberg. Dan kom je uiteindelijk op dit webadres uit; ftp://ftp.steinberg.net/Download/Cubase_4/4.1.0.726/PC/ waar je de keuze krijgt; Setup_Cubase_4.1.0_64bit.exe te downloaden. Dat is gedaan en dus weer naar huis om de update te installeren.
Tot 97% ging het goed en toen zij hij dat, ehm.... iig. iets dat de processors het niet aankonden.

Ik heb nu dus best een aardig probleem opdat ik nu niet verder kan. Ik kan wel verder met 4.0 maar projecten gemaakt in 4.1 worden niet geopend in 4.0en tja, ben bezig met nummers en ik wil gewoon verder.

Weet iemand een oplossing.

Zelf heb ik het idee dat het ligt aan die bit, dat moet volgens mij 32 ipv 64 zijn, maar dan kan ik volledig naast zitten.


Nog even wat gegevens;
Quadcore cpu met 3gig ram en meer van dat soort moderne meuk wat weer word afgespeeld op Window`s XP serverpack3 en dus Cubase 4
 
heb net nog even wat onderzoek gedaan en het ligt aan de bits.

Is er misschien iemand die toevallig nog de update van 4.1 32bit heeft en deze kan mailen of uploaden. Ik zou je daar heel erg dankbaar voor zijn.

Gr. Didier
 
waarom zou je naar 4.1 willen updaten?
ga gewoon naar 4.5.2, die is in ieder geval stabieler dan 4.1 en de laatste versie die gewoon beschikbaar is. Deze kun je gewoon over je 4.0 installatie heen updaten.

hier staat de update:
http://www.steinberg.net/index.php?id=883&L=1
 
Back
Top