3x MPC1000 te koop

pal

Mannelijk lid
Lid sinds
29 augustus 2003
Berichten
1.880
Locatie
amsterdam
Mensen en Humanoids...

Ik weet niet of jullie het al opgemerkt hebben, maar er staan op dit forum alleen al 3x MPC1000 te koop!!!

mmm...zeker vakantie tijd...balen dat ik ook op vakantie moet van mijn vriendin zou er nog wel 1 bij willen
 
Niet alleen hier op het forum....zie die dingen al regelmatig aangeboden worden :confused:
Moet eerlijkheidshalve bekennen er ook mee in m'n kop te lopen om m'n 2000 XL te ruilen tegen een MPC 1000 maar iets zegt me dat niet te moeten doen...
Vind het ook erg jammer dat hij het niet op batterijen doet }:|
Maar goed de reden dat ze nu zoveel te koop staan ? Zou het echt financieel te kort zijn,of is het nu gewoon dat de mensen er iets heel anders van hadden verwacht ? Ik ben benieuwd !
 
Ik denk dat dor de lage prijs mensen een MPC1000 hebben gekocht die normaal ook producten in de range sh-32/electribe MX/SX zouden hebben gekocht. De MPC is toch een bak waar je wat meer (creatief) moet zwoegen dan eerder genoemde bakken....ik kan me anders niet voorstellen dat mensen er zo snel vanaf willen.

Het is m.i. echt een leuke bak voor dat geld (los van een paar kleine bugjes en her en der een ontbrekende feature)...ik zit zelf serieus te dubben om een mpc1000 aan te schaffen of door te sparen tot een mpc4000. Hoewel....de mv8000 lijkt me ook wel wat.
 
ik was helemaal nieuw met het MPC concept, maar het heeft mijn hart gestolen moet ik zeggen.
nieuw op het gebied van sequencen ontdek ik toch elke keer weer iets nieuws....voor mij is de mpc echt een top machine!

ben nu aan de gang met het ontdekken van step editten erg leuk!
En ja het is idd. een machine waar je wel zelf alles uit moet halen en in moet stoppen:okdan:
 
het is inderdaad een erg tof ding die mpc1000... alleen een beetje jammer dat de tweedehands marktprijs nu bij de 700 euro ligt (blijkbaar) en daarvoor vindt ik het een toch een beetje te vet apparaat.
 
De MPC1000 heeft dan ook veel tekortkomingen!
Check zn specs maar ns.

-Geen MTC, enkel MIDI beat clock
-geen SCSI
-no timestretch
-maar 4 outs

Ben beniuewd naar de MPC2500..

Ik denk dat de MPC1k enkel interessant is voor mensen die reeds een MPC hebben en die er nog eentje willen voor on-the-road. Voor de rijke tisten dus..
 
Origineel geplaatst door ikke
De MPC1000 heeft dan ook veel tekortkomingen!
Check zn specs maar ns.

-Geen MTC, enkel MIDI beat clock
-geen SCSI
-no timestretch
-maar 4 outs

Ben beniuewd naar de MPC2500..

Ik denk dat de MPC1k enkel interessant is voor mensen die reeds een MPC hebben en die er nog eentje willen voor on-the-road. Voor de rijke tisten dus..

Waarom heb je scsi en timestretch nodig als je een usb poort hebt?? Samples editten deed ik toen ik nog een 2000xl had ook voornamelijk op de pc. Het feit dat de mpc1000 een usb poort heeft, was voor mij de overweging om mijn 2000Xl de deur uit te doen. Voorts heeft de mpc 4 individuele outputs naast de gewone stereo output en de digitale in/out. Wat mij betreft zijn dat 6 analoge uitgangen....
 
SCSI ??? is dat iets nieuws ofzo ? :D

er zit ook geen ingebouwde zipdrive in de mpc1000, of een jazzdrive, daar kan helemaal veel op! :D
 
en je kunt er ook al geen floppies instoppen; daar baal ik nog wel het meest van :confused:
 
Er zijn zat verschillen tussen de 1000 en 2000 en die zijn ook al zat keer genoemnd.
Die paar dingen die net genoemd worden zijn er slechts een paar. Zoek maar ff in een paar oude threats.
 
Mmm... Waarom heb je een MPC als je een pc hebt?

Ik heb mn MPC gekocht om juist die pc niet meer te gebruiken. Ik doe alles op de MPC en daarna opnemen op PC met MTC. Dus IK ken geen bal aanvangen met de MPC1000.

En je ze ziet ze uiteraard MET een rede zoveel tweedehands!! I wonder why?! :duivels:

Floppys zij handig, zips ook! MPC1000 niet! :D

=(
 
Origineel geplaatst door ikke
Mmm... Waarom heb je een MPC als je een pc hebt?

Ahumm terug naar school jij !

S.E.Q.U.E.N.S.E.R. :geslaagd:

Origineel geplaatst door ikke
Koop dan gewoon een MPD16 en flikker wat met je pc!

S.E.Q.U.E.N.S.E.R. :geslaagd:
 
Origineel geplaatst door ikke
Mmm... Waarom heb je een MPC als je een pc hebt?


Alsof ze hetzelfde werken.... Zijn niet inwisselbaar.
 
Origineel geplaatst door Kevin
Ahumm terug naar school jij !

S.E.Q.U.E.N.S.E.R. :geslaagd:



S.E.Q.U.E.N.S.E.R. :geslaagd:

:dubbel: t Is sequencer met een C... Jij terug naar school! :)

Maar ja idd de sequencer maakt het grote verschil.
 
ok maar weer even on topic!

Ze staan nu toevallig veel te koop, maar denk dat dat komt omdat de eigenaren eigenlijk geld nodig hebben om op vakantie te gaan ofzo..BIKINI Vs MPC

;)

In iedergeval sla je slag de mpc1000 is vet!!!!
tis dat ik geen geld over heb anders had ik er 1 bij gekocht!!!
 
Nou als dat de reden is......ik zou het wel weten als ik moest kiezen !
Ik verkoop dus never nooit niet apparatuur om op vakantie te kunnen dan maar niet op vakantie !
 
Back
Top