Geluidsisolatie bij computers ?

uhhhh....normaal een mod opmerking...maar kan het een beetje ontopic blijven ? :D :D

kort voor alle klagende mensen : waterkoeling is relax, en stille HD's zijn duur :geslaagd:

maar weet iemand dus een merk/model interne scsi (ik denk 50 pins) stille hd's ? LIefst dus 2 gig (mpc ziet niet groter), maar als hij 20 is is het in principe ook niet echt een probleem.


:okdan:
 
Waarom zulke hi-tech oplossingen?

Mocht je toevallig een naburige kamer hebben die redelijk gestoffeerd is (geen badkamer of zo) dan kun je een microfoon plus headset daar neer planten en in relatieve rust je ding opnemen.

Of ben je niet zo behuisd pak je je dekbed of zo en plaats je die om je computer heen als tijdelijke demper tegen het geluid.
 
Origineel geplaatst door Emmie
uhhhh....normaal een mod opmerking...maar kan het een beetje ontopic blijven ? :D :D

kort voor alle klagende mensen : waterkoeling is relax, en stille HD's zijn duur :geslaagd:

maar weet iemand dus een merk/model interne scsi (ik denk 50 pins) stille hd's ? LIefst dus 2 gig (mpc ziet niet groter), maar als hij 20 is is het in principe ook niet echt een probleem.


:okdan:

Volgens mij zijn er al lang geen schijven meer te grote van 2gb, maar hoe zit dat met dat ding? Kan hij gewoon niet > 2gb benaderen? Wat voor scsi is het?? je hebt daar nogal veel verschillende standaarden voor. Anders heb ik misschien nog een paar kleine schijven liggen die ik niet meer gebruik < 4 gb, maar dat moet dan wel dezelfde standaard hebben...
 
Back
Top