[DEMO] the new Wave (D&B)

hoor ik daar wat samples van Fruity loops?
de drums en baslijn missen punch. en de geluiden zijn nogal...mja...nogal fruity loops achtig en passen ook niet
acht bij elkaar. die basdrum bijvoorbeeld.
 
oeps dubbel
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door isnieZot
hoor ik daar wat samples van Fruity loops?

das erg knap aangezien ik die altijd meteen weg flikker :P maar thanks for de tip ik zelf was ook niet erg tevreden over de kick.
 
dit nummer begint echt super freaky!!! heel gaaf gedaan maar ik mis (mijn mening) strings en een verandering het is wel continu het zelfde.


het concept vind ik echt goed!!! ik zelf werk altijd samen met iemand anders zodat je een beetje van jou en een beetje van de ander erin hebt. en het enige wat ik mis is die ander want jij bent ech wel crea genoeg dat hoor je gelijk wel!
 
Kan aan mij liggen, maar hier klinkt dat hoge ritme geluid veel te hard en schel.. Vind ik nogal storend.. De rest van de geluiden vallen daardoor niet echt meer op ofzo.. Ritme is verder wel geinig.. Maar ik vind dat de bass meer moet dreunen.. Maja.. Dat is wat ik mooi vind.. BC Recordings stijl.. :okdan:
 
mmm ik had nu iets heel spannends verwacht.. maar ik vind het maar saai..
vind de sound ook niet cool.. vind het een herhaling van computergeluiden..
 
hmm, ik denk de hele tijd "wanneer gaat ie nou over van het intro naar het knallende gedeelte?" maar helaas...
Ook heb ik het idee dat de stereo fase niet helemaal lekker zit.. Maar dat kan ik mis hebben.

Knallen moet het!!!!
 
bedankt jongens...

conclusie; een kallend gedeelte, evt. Pads/Strings, meer dynamiek/geluidjes en helaas de computer geluidjes zijn mijn ding :P

ik ben ff mijn plugins aan het opschonen dus binne kort versie 3
 
Origineel geplaatst door Arv
hmm, ik denk de hele tijd "wanneer gaat ie nou over van het intro naar het knallende gedeelte?" maar helaas...

heb juist hetzelfde gevoel: wanneer gaat het beginnen
 
Het is nu 1:42 Nederland heeft verloren van Tjechië...
Anyway ik ben dus naar je track aan het luisteren.
Ik was er net op aan het dansen. Ik huppelde van mijn ene op mijn andere voet.
Beetje psygodelci ofzo. Ik kon er wel in blijven hangen, was wel relaxed.
Ik vind het alleen een nummer dat ik een keer in een vage tent hoor. Niet iets wat ik vaker zou willen draaien.
 
Back
Top