• Synthforum bestaat 20 jaar !

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

• Als lid van Synthforum kunnen we uren praten over synths en aanverwante zaken. Waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat is het maken van muziek. Heb je iets gebrouwen, geproduceerd, gecomponeerd of ingespeeld wat je graag wilt delen met de rest van de community, dan is dit de juiste plek om dat te doen. Ben je trots op het resultaat of wil je suggesties voor verbetering, post dan hier je track. Wil je alleen luisteren en opbouwende kritiek geven? Dat kan ook.

Er zijn twee manieren om je track te plaatsen:

1. Via de uploadmogelijkheid die Synthforum biedt. Het mp3 bestand mag dan niet groter zijn dan 20 MB. Maak een nieuwe thread aan en klik links onder het bericht op "bestanden toevoegen". Kies na het uploaden voor "Insert". Alleen dan wordt de audio player in je post zichtbaar.

2. Via een externe site. Er bestaan verschillende sites die ruimte bieden om je muziek te hosten. Je kunt in je bericht een link naar je track plaatsen. Omdat Synthforum de soundcloud link automatisch omzet in een player, gaat hier de voorkeur naar uit. Je hoeft dus verder niets te doen, alleen de link naar je track in je post plakken.

Let op: Wanneer je track op SoundCloud op "private" staat, verschijnt er geen player, maar blijft alleen de link over.

Een veelgebruikt alternatief is YouTube. Heb je je muziek op je YouTube kanaal gezet, dat kun je je clip embedden door simpelweg een link te posten. Daarna wordt de YouTube player automatisch embed in je post. Dit geldt ook voor video's van bijvoorbeeld Facebook en Vimeo.

Heel veel succes en plezier gewenst!

Gloomy - Buy Your Suffering (Noise House/D&B)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomy-buy-your-suffering

"So, after the Big Outbreak, it is necessary to continue to stay inside your house. When you have a garden or balcony, plant some flora. Let the bees come back. Don't use your grass machine again. You will buy a lot of suffering.

Now take care and plant some trees.

Made in FL-studio 6

**FREE DOWNLOAD**"

Hey, ik gebruik dit topic als een persoonlijk soort blog, waar ik mijn dingen kwijt kan aan de buitenwereld.

25/03/2020

Ik ben voorlopig nog gezond en hou me bezig met :

** tuinieren
** produceren
** leren om een radio presentator te worden
** films & documentaires bekijken
** social media

** SOCIAL DISTANCING

Mijn vriendin en mijn 4 poezen brengen veel soelaas in deze vrijwel dystopische tijden.

Ben benieuwd naar hoe jullie het stellen ??

Love you guys, Gloomy. :D

Robi

Ouwe rot
Vind het qua opzet erg tof gedaan.
Er zit ook een lekkere, pakkende basloop in.
De vocals zijn ook mooi erin verwerkt.

gemmetje

de ideale schoonzoon
Typ "Noise house/D&B" en je hebt m'n aandacht :)
Helaas teveel "house" naar mijn smaak. Ik vind het best een lekkere track, maar die 4 to the floor zit me in de weg. Nogmaals: smaak.

Blijf herrie maken en gezond !

teeP

Oant moarn
Ja, mooi man:okdan:!! En met tuinieren ben ik de laatste tijd ook meer mee bezig. de grasmaaier wordt wel gebruikt en is goed voor compost jonguh;)!

The Big Ear

Stamgast
ik werk mij hier te pletter om het bedrijf waarin ik werk boven water te houden en jullie liggen te tuinieren en te produceren... niet eerlijk ;-)

Leuk gedaan bloemy, ... euh gloomy. Klinkt weeral leuk man!
Hang in there, Times are achanging!

kobuz

Ouwe rot
Toffe elementen, mij wat druk af en toe. Iets te veel fx en de resonante acid lijn drukt de dikke basslijn een beetje weg heb ik het idee, terwijl die juist erg dik klinkt. Die 4/4 dubstep combo vind ik altijd wel vet trouwens, hier ook :)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Vind het qua opzet erg tof gedaan.
Er zit ook een lekkere, pakkende basloop in.
De vocals zijn ook mooi erin verwerkt.

Dank Jeroen, je feedback geeft me altijd veel plezier ;)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Typ "Noise house/D&B" en je hebt m'n aandacht :)
Helaas teveel "house" naar mijn smaak. Ik vind het best een lekkere track, maar die 4 to the floor zit me in de weg. Nogmaals: smaak.

Blijf herrie maken en gezond !

Dank je wel gemmetje, Jij ook hé, blijf gezond.. thnx man! :)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Ja, mooi man:okdan:!! En met tuinieren ben ik de laatste tijd ook meer mee bezig. de grasmaaier wordt wel gebruikt en is goed voor compost jonguh;)!

Jamaar teeP, er groeien bloemen doorheen het gras, en net daar komen de bijtjes en andere diertjes op af.. Het helpt je ecosysteem te herstellen, toch? En mijn grasmaaier stinkt. :dubbel:

Dank je wel voor je bezoekje! Appreciated!

Gloomy.

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
ik werk mij hier te pletter om het bedrijf waarin ik werk boven water te houden en jullie liggen te tuinieren en te produceren... niet eerlijk ;-)

Leuk gedaan bloemy, ... euh gloomy. Klinkt weeral leuk man!
Hang in there, Times are achanging!

Hey Big Ear : RESPECT jongen, het zijn mensen als jij die alles draaiende houden!
Enne hartstikke bedankt voor je mooie commentaar.

Times are changing indeed, in a good way!

:luv:

Gloomy.

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Toffe elementen, mij wat druk af en toe. Iets te veel fx en de resonante acid lijn drukt de dikke basslijn een beetje weg heb ik het idee, terwijl die juist erg dik klinkt. Die 4/4 dubstep combo vind ik altijd wel vet trouwens, hier ook :)

kobuz, van harte bedankt man. Ja hé, hij is weer superdruk.. Idd, veel fx'n.. Ik moet me gaan inhouden *D THNX, Gloomy.

krautrock1958

Ouwe rot
Stevige track, bij jou zijn de stemmen beter dan de mijne in ieder geval, je gebruikt wat samples daarvoor neem ik aan?
Wat ik knap vind en dat heb ik in het verleden ook wel 'ns gezegd dat je ondanks dat je veel geluiden bij elkaar stopt op bepaalde momenten dat het netjes overeind blijft in de mix en geen brij wordt.
Ik zit al twee weken met verkoudenheid die niet overgaat, hoop dat het niet erger wordt.

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Hey krautrack, zolang je niet hoest als de pest, ben je volgens mij wellicht veilig, no worries, ik heb al jaren een snotneus :dubbel:
Nee hoor, die stemmen zijn geen samples, maar is direct ingespeeld in Omnisphere. En ja, qua mixage ben ik, dank zij jullie, een heel stuk vooruit gegaan.
Bedankt voor de leuke feed en het bezoekje. Take good care there.

Gloomy :)

Sankt Pauli

Stamgast
Dit is zo niet mijn stijl, maar toch heel fascinerend. Ik heb ook geen advies of opmerking of zo, gewoon lekker naar geluisterd. :okdan:

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
yeah! weer een prachttrack! prachtig in balans. krachtig!

voor iemand met chronische agorafobie, is de wereld niet echt veranderd, of beter de wereld lijkt meer op mijn wereld....