Simpele versterker voor Tannoy Reveal

Chazz

Darkening Worlds
Lid sinds
3 Maart 2004
Berichten
99
Locatie
Schiedam
Hallo,

Heeft iemand een tip voor mij, voor een redelijke doch goed van kwaliteit zijnde versterker voor tussen mijn 01x en Tannoy Reveal? (en misschien een link van een winkel of zo, Feedback kon ik niks vinden op de site)

Thanx in advance!
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou voor 'n goede tweedehands hifi versterker gaan. Oudere modellen van bijvoorbeeld NAD, Harman-Kardon, Quad of Rotel zijn altijd voor spotprijzen te koop en klinken fantastisch. Kijk op de bekende tweedehands sites.
 
Moni-Amp

Moni-Amp

De Alesis RA-150 is een geschikte en veelgebruikte versterker bij kleinere passieve monitors. Staat bij Feedback wel op de site, maar is een beetje lastiger te vinden. Op de voorpagina onder Zoeken Fabrikanten ALESIS kiezen, onderaan de pagina voor € 169. Een linkje plaatsen werkt helaas niet met die site.

succes ermee !
conso
 
in dezelfde shop bij PA heb je ook een "Collins" redelijk geprijsd en een "Samson Servo"
die Alesis zijn ook heel goed, maar waar je ze nog nieuw vind.....misschien 2de hands ook een optie zoals reeds vermeld was
 
Emp

Emp

'Lastig te vinden op de Feedback site' is bedoeld als "Lastig te vinden op de Feedback SITE" !
Ik neem aan dat zij ze gewoon hebben staan. Het apparaat wordt namelijk nog gewoon door Alesis geleverd.

(Ook bij www.thomann.de en www.musicstorekoeln.de etc. gewoon op de site. Dit keer daar zelfs eens iets duurder.)

groet,
conso
 
Thanx gasten !

Die Alesis lijkt me wel wat, en is goed te doen!
 
Back
Top