Nederlandse bands en Vintage synths

laat me raden welke nummers?, two thogether en feel so bad?
 
heb hier laatst nog unieke live opnames van the frog beluisterd, mocht je ooit intresse hebben OJS?
 
Zeker interesse in.
Two together was één van de twee inderdaad (One Two.......). Ik moet wel heel erg graven voor die andere.......
Noem nog eens een paar titels?
 
Ik heb ook nog een paar nummers liggen die oorspronkelijk bedoeld ware voor het eerste album bekind to animals, maar die zijn nooit uitgebracht.
 
Kick Back! Dat is 'em!
Ik begin steeds benieuwder te raken naar die opnames.
Hoe gaan we dat doen? Ik ben nog steeds goed bevriend met de zanger van dat coverbandje en ik weet zeker dat hij zich een krul in zijn staart lacht als ik opeens kom aanzetten met die songs.

'k stuur je even een pb met email adres.
 
Voor mij ook erg lang geleden hoor, maar The Frog behoord zeker tot mijn verleden, en steeds meer in het heden, mijn god wat een muziek!!!!!!
 
sorry maar stond op het punt plat te gaan hier,maar ga de tracks morgen opzoeken stuur me anders ff je email, zodat ik ze regelrecht kan plaatsen naar je.
 
Trouwens welk coverbandje was dat dan?, moet toch wel iets aparts zij dan?
 
Rick speelde ook op een Korg DS-8 en een DSS-1

Verder vond ik nog een oude live foto van Powerplay waar Rick Vrijman ook nog speelt op een Roland Juno 106 en een Juno 60.[/QUOTE]
 
Wllem Ennes met een Crumar Stratus, naderhand op een JP-8 om later over te gaan op Korg.
Saxofonist Tom heeft een Korg 700 en een Korg X911 en heeft later de Crumar tot zijn beschikking.
 
Ik denk nog regelmatig aan die goede oude tijd dat vaders moest optreden. Regelmatig meegeweest. Mis dat best wel. ;{
 
Live veel Polysix, Rhodes en orgel spul, later Juno 60 er bij.

Op platen hoorde je vooral veel Prophet 5 en Polysix, en later Linndrum.

Erwin Musper nam de band op en volgens mij kwam veel gear bij Albert Boekholt vandaan.
Live geen polysix maar Korg Trident, daarna Jupiter 6 & 8 (1983) en op het afscheidsconcert (1984) een Dx7 erbij.
Juno en prophet kwamen alleen in clips even langs.

Standaard was vanaf '82 het Farfisha orgel en Yamaha cp-70 piano (live).
Jakob Klaasse assisteerde live (vanaf '83) op Oberheim ob(X) en onlangs op Prophet 5.
Peter Vincent nam de eerste 3 platen op, Erwin Musper de laatste (4us eind'82)


Oberheim solo live: (vreemd genoeg komt de solist -Jakob Klaasse- pas helemaal aan het eind even in beeld)
http://youtu.be/3jmqbxH_V9w
 
ik heb enkele jaren geleden een defecte 8voice obx gekocht van de ex toetsenman van 't Goede Doel.
o.a daarmee deed ie het toen.
werkt ondertussen terug, my pressious!!
 
gatver de gatver!

die gitarist (Alex Bolderwijk?) speelt zo slordig gitaar dat ie de grote terts aanslaat in die slide.

behoorlijk a-prof vind ik dat. bah...wat lelijk!!! :stupid
 
Back
Top