• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Rack met vintage audio & synth modules (Roland A-880, DEP-5, MKS-50, U-110, Crumar Bit-01 Rack Expander) + Boss BX-16 16-Channel Stereo Mixer

Prijs
1000 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

b.linden

Nieuwkomer
Lid sinds
19 februari 2024
Berichten
2
Locatie
Zaandam
Ik heb bij het opruimen een rack met vintage audio & synth modules uit de jaren 80 gevonden. Deze heb ik zo'n 14 jaar geleden eens van iemand gekregen toen ik wat aan het experimenteren was met audio en sound design. Ik heb er echter niet veel mee gedaan omdat mijn interesse destijds meer richting het ontwikkelen van software is verschoven. Lang verhaal kort, de set staat al een tijdje op zolder en het is inmiddels tijd om er een nieuw onderkomen voor te vinden.

Het betreft een rack met de volgende hardware:
  • Roland A-880 Midi Patcher/Mixer
  • Roland DEP-5 Digital Effects Processor
  • Roland MKS-50 Synthesizer Module
  • Roland U-110 PCM Sound Module
  • Crumar Bit-01 Rack Expander
IMG_5575.jpeg

Alle modules kunnen aan en lijken het te doen (zie afbeeldingen met brandende lampjes en schermpjes). Ik heb ze echter niet kunnen testen, dus ik kan niet garanderen dat ze de gewenste kwaliteit output geven.
Daarnaast heb ik er ook nog een Boss BX-16 16-Channel Stereo Mixer bij. Hier heb ik echter geen voedingsadapter meer van, dus ik weet niet of deze het nog doet.
Ik heb er ook een doos vol met MIDI en Jack 6,35 mono/stereo kabels bij om de boel aan elkaar te knopen.

Ik ben op zoek naar iemand die het hele rack met alles bij elkaar wil overnemen. De modules worden niet apart verkocht.
Prijs: In overleg (richtprijs €1000)
Aangezien ik niet weet of het allemaal naar behoren werkt is het zeker mogelijk om de hardware onvoorwaardelijk te komen bekijken.
 

Attachments

  • IMG_5572.jpeg
    IMG_5572.jpeg
    331,4 KB · Bekeken: 51
  • IMG_5569.jpeg
    IMG_5569.jpeg
    299,2 KB · Bekeken: 35
  • IMG_5568.jpeg
    IMG_5568.jpeg
    281,1 KB · Bekeken: 33
  • IMG_5567.jpeg
    IMG_5567.jpeg
    353,4 KB · Bekeken: 35
  • IMG_5571.jpeg
    IMG_5571.jpeg
    434,9 KB · Bekeken: 33
  • IMG_5576.jpeg
    IMG_5576.jpeg
    379,1 KB · Bekeken: 51
Laatst gewijzigd:
Back
Top