[Techno] Solid - Waterproof

ik vind de kick te dik/dof, voor iets minimalers moet ie ook wat minimaler ipv zo'n lompe 909 kick... dit is imho.. :P

en er moet veel meer mee gespeeld worden, meer afwisselingen.. verders klinkt ie wel grappig..
 
Ik vind hem wel relaxed, 't is niet echt een beuker ofzo, ik zou hem meer onder het genre chilltechno stoppen....... bestaat dat?:confused: je kan er in ieder geval lekker op wegdromen!

:okdan:
 
Origineel geplaatst door donbrasco
ik vind de kick te dik/dof, voor iets minimalers moet ie ook wat minimaler ipv zo'n lompe 909 kick... dit is imho.. :P

en er moet veel meer mee gespeeld worden, meer afwisselingen.. verders klinkt ie wel grappig..


Thanks. Ik zal 'm nog verder af gaan werken.
 
Origineel geplaatst door eruk
Ik vind hem wel relaxed, 't is niet echt een beuker ofzo, ik zou hem meer onder het genre chilltechno stoppen....... bestaat dat?:confused: je kan er in ieder geval lekker op wegdromen!

:okdan:

Ach, wat mij betreft is techno breder dan alleen beuken. Deze opmerking is overigens niet bedoeld om een genre-discussie op te starten.

Thanks voor je reactie!
 
Ben het met Eruk eens.

Klinkt lekker! Heb alleen een ander idee bij minimal techno, maar da's weer hokjes-gelul.

Lekker hoor!! :okdan:



:D en ik maar denken dat je alleen trance kan maken als je een JP80x0 in je gearlist hebt..
 
Back
Top