Demonyx - Mindcontroller [Mainstream Hardcore]

hardcoreslavery

Hardcore Junky
Lid sinds
23 januari 2004
Berichten
168
Locatie
mijn lichaam
joooooooow mensen,

Ik ben afgelopen week bezig geweest met dit nummertje en ik vind m best leuk klinken (op een goeje installatie dan.......ik heb geen monitoren dus t is de vraag of ie bij jouw ook goed klinkt :confused: )
Ik moet nog verder in gaan op de details om er echt een goed nummer van te maken maar t klinkt aardig dacht ikzelf.
zeg ff wat je dr van vind en wat ik zou moeten veranderen volgens jouw
hier de link;

Demonyx - Mindcontroller

alvast bedankt voor t luisteren
mxls
 
bassdrum doet me denken aan een chosen-few kicks...
bassdrum klinkt erug dof
vind het erug 1tonig... lijkt wel of je een bassdrumset van 16 tellen gesampled hebt en achterelkaar geplakt heb.
die synth in de break is echt 3X nx...

verder als dit ga ik niet...


alleen de bassdrum vind ik dus wel leuk alleen veel iritant met een automated filter er overheen gegaan...


Punt: 3,2


succes
 
Leuk bassdrum geklooi in het begin. Synth geluidje die er inkomt klinkt te lief, niet echt mooi eigenlijk voor dit soort muziek. Je geluiden zijn wel goed te horen allemaal. Als je het geluidje in 3.24 er weer in gooit in een andere melo, vink zelf niet echt mooi.

Op zich wel een oke track maar het melo geluidje vind ik gewoon niks.
 
De melodie is goed, alleen verander het synthgeluid, het is te happy, en dat moet bij hardcore niet ;) .....de rest is wel vet gedaan, bassdrum is apart.
 
ik heb m ondertussen iets aangepast....
ander synth geluidje (iets agressiever) en het 2e melodietje heb ik veranderd alleen lijkt deze verdacht veel op de eerste dus misschien is het geheel nu iets te eentonig.......zeg ff wat jij dr van denkt ;)

Demonyx - Mind Controller(aangepast)
 
iemand met review van mn verbeterde versie??
 
Ik heb om ok even snel geluisterd. Klinkt wel goed, maar ik zou het nummer gewoon een stuk inkorten, want het wordt nogal eentonig. 6 minuten is behoorlijk lang.
De bassdrum is een beetje een brei en niet echt knallend. Misschien dat wat meer hoge tonen hierbij kunnen helpen.

Keep up the good work.
 
Klinkt leuk maar mag zeker meer knallen want je hoort echt minimale laag en de attack mag van mij ook omhoog geschroeft worden ;)
Naast dat meer variatie want het is een beetje erg ééntonig.
Voor de rest is de idee zeker mooi maar zou ik wat aan de bovenstaande punten doen.

Suc7
 
jooow bedankt mensen.......ik heb m nu al beter afgemixt......bassdrum is wat meer naar voren gekomen en ik heb het 2e melodietje aangepast. Nu mag dr idd nog wat meer variatie komen maar ik weet niet of ik daar nog aan toe kom :S
 
jah...das idd ook n goej idee.....meestal lukt t me niet eens fatsoenlijk om een gemaakt nummer aan te passen omdat ik er dan geen touw meer aan vast kan knopen. dan ben ik t overzicht kwijt ofsow dus.......NIEUWE!!! :D
 
Back
Top