rode 909?

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.103
Locatie
Hellevoetsluis
Ik zag op ebay een 909 te koop staan, alleen.. is het nu een verotte foto of bestaan er echt rode TR 909's ?

(kan zelf ook de kap wel rood maken, maar kwam dit zo uit de fabriek toendertijd als e.o.a. actie?)

linkje
 
Had 'em ook gezien?! Vaag.
 
die heeft iemand zelf rood gemaakt
 
Origineel geplaatst door matt second
die heeft iemand zelf rood gemaakt

Dat lijkt mij ook. Hij/zij heeft zelfs de massa van de inputs/outputs meegeverft met z'n dikke schilderskwast. De prutser. Vaak schilder je iets om het op te knappen...:stupid
 
hmm, eurostekker modificatie zit er al op, das n pluspuntje .... maar kan iedereen.

Ik vind 'k ook erg lelijk, maar die houten zijkanten vind ik wel een gaaf idee, zet mij aan t denken voor mijn 909.
Beetje verlengen, en daar m'n modificaties op gooien :) beter dan zo'n los doosje.

Als je hem dan verft, doe t dan goed met behoudt van de lettertjes, en een betere kleur rood .....
 
Vind het ook spuuglelijk. Nu is het idd een röt 909 :D hij vraagt er nog wel 780 € of meer voor ! zonde hoor

Ikzelf zou hem heeel mischien wel kleuren maar dan iets van chroom/zilver ofzo (a la 303/505/606)
 
als je m dan toch een ander kleurtje geeft, neem dan een kleur die in contrast staat met die oranje rolandletters
 
als ie maar goed klinkt...;)
 
Kan ook alleen maar een kleurenblinde duitser doen he. ;)
Volgens mij zijn die allemaal kleurenblind geboren.

Wat is er mis met maagdelijk wit?
 
Je zou ook gewoon de buitenkant kunnen slopen, en lekker creatief bezig gaan en iets nieuws eromheen bouwen :)
Hij zal in ieder geval niet anders klinken dan een niet geverfde TR
Zo te zien heeft ie gewoon de buitenkant eraf gehaald en er met een spuitbus overheen gegaan.
Je zou ook gewoon kunnen proberen die hele kappen weer schoon te maken met wasbenzine en andere troep.
En als dit niet lukt gewoon helemaal zwart spuiten ofzo, ziet ie er iig stoer uit in het donker :D
 
Laatst gewijzigd:
Als je goed kijkt kun je zien dat ie rood is gespoten of geverft,aangezien je licht de opdruk door de rode verf heen ziet. Normaal zou dit dus op de rode verf moeten liggen lijkt me,maar hier ligt het eronder.
 
Ik heb ooit eens een rode minimoog gehad, wellicht van de zelfde prutser afkomstig.
 
Ok! Hij ziet er niet uit! Maar eerlijk gezegd zou mij dat echt geen ruk kunnen schelen?!
Als ie maar als een echte 909 klinkt!;)
Vindt btw de oude (serienummers) nog steeds het vetst klinken! :D
 
Back
Top