tascam sx-1

Alexandre Redwood

Back in town
Lid sinds
24 oktober 2003
Berichten
302
Locatie
buurt van Grunn
Ik kwam dit in de loop ff tegen, en ik wou het ff melden.
allicht interessant!

€ 2999,-

tascam
REC0001590-000.jpg
 
Is het interessant.
 
Tel d'r maar gerust 6 of 7000 euri bij op.

Zo'n website zet altijd wel in kleine lettertjes dat de prijzen onder voorbehoud van plaatsfouten zijn.
 
Origineel geplaatst door fuse
Tel d'r maar gerust 6 of 7000 euri bij op.

Zo'n website zet altijd wel in kleine lettertjes dat de prijzen onder voorbehoud van plaatsfouten zijn.

Ja er zullen ook nog wel wat extra dingen bijkomen,wil je hem compleet hebben. Maar wat bedoelen ze met 16tracks. Simultaan audio opnemen en afspelen? Lijkt me een beetje weinig..... of zie ik iets verkeerd. Mischien dat iemand dat kan verduidelijken aangezien dit niet echt mijn afdeling is.
 
Origineel geplaatst door fuse
Tel d'r maar gerust 6 of 7000 euri bij op.

Zo'n website zet altijd wel in kleine lettertjes dat de prijzen onder voorbehoud van plaatsfouten zijn.

Denk je?

"" Deal:
retail-price: 10.656,00 €
only: 2.999,00 € ""


Goeie deal! Een kleine 8000 euro korting!! 8~
 
Origineel geplaatst door justin
Ja er zullen ook nog wel wat extra dingen bijkomen,wil je hem compleet hebben. Maar wat bedoelen ze met 16tracks. Simultaan audio opnemen en afspelen? Lijkt me een beetje weinig..... of zie ik iets verkeerd. Mischien dat iemand dat kan verduidelijken aangezien dit niet echt mijn afdeling is.

Iemand?
 
Zitten geen adders onder het gras. Is bekend verhaal van musicstore. Kopen gewoon in 1x de hele voorraad van de importeur op tegen dumpprijs omdat die voorraad er anders over 5 jaar nog staat. Apparaat loopt gewoon niet zoals ze gehoopt hadden bij tascam. Zelfde is indertijd met de TDM8000 gebeurt, van dik 20.000 gulden gedumpt voor 10.000. Heb daar jaren een supermixer aan gehad. Apparaat was toen het uitkwam een aantal jaar geleden al enigzins achterhaald en nu helemaal. Maar voor degene die genoeg aan die specificaties heeft heeft ook een goed apparaat. Support zal er niet al te lang meer zijn vanuit tascam omdat het geen zin heeft geld in verdere ondersteuning en ontwikkeling (lees updates etc) te stoppen.

Is gewoon uitverkoop tegen waanzinnige prijzen (en waarschijnlijk gewoon een reele prijs voor zo'n apparaat) In de folder staat dat ze er 50 opgekocht hebben. (inderdtijd met de 8000 hadden ze er 75 en ik heb ze inderdaad torenhoog opgestapeld zien staan daar)
 
Back
Top