Wat is jouw kerst Top 3? (als je uberhaupt al tot 3 komt)

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.010
Locatie
-
Heb binnenkort een paar kerstborrels en er is me gevraagd of ik ook wat (van die vreselijke) muziek op de Sax kan doen..
Ik heb nu 3 titels gevonden die me wel leuk leken:
1 This Christmas - Donny Hathaway (Gewoon lekkere funk.. :))
2 Have yourself a merry little Christmas - Pretenders (Gaaf sfeertje met die swelling guitars..)
3 My Grownup Christmas list - Wie deed em niet?? (Mooie melodie)

My Grownup Christmas kwam ik vanavond tegen in 'n lijst en moet ik nog ff een paar middagjes insteken net zoals die andere titel van de Pretenders.
This Christmas heb ik vanmiddag 'n paar keer gespeeld en later vanmiddag een opname van gemaakt.. (hoor hieronder het resultaat..)

Ben benieuwd of jullie nog kerst liedjes kennen die wellicht ook interessant is om mee te pikken. :mega:
Oh.. Merry Christmas alvast!! Ik ben een beetje vroeg maar have fun enzo..🎄🎄🎄

 
Laatst gewijzigd:
Ellendigste tijd vh jaar. Maar chris rea zijn driving home for christmas is nog net te genieten
verder de rest spuugzat gehoord, en dan 20 jaar geleden al. Minstens
 
Haha.. dat soort uitvoeringen maakt het wat draaglijker.. maar dit zou ik de opdrachtgever niet kunnen aandoen vrees ik. 8D

"Driving home for Christmas" is wel een sfeervol liedje idd.. bekend ook. Ik heb ook niet zo veel studietijd meer..
 
1. Fay Lovsky - Christmas was a friend of mine
2. Eric Idle - Fuck christmas
3. Paul McCartney - Wonderful christmastime
 
Haha Thanx!! Ik hoor dingen die ik nog nooit hoorde.. :mega:

@Disharmonic Christmas with Satan.. heeft mijn dag gemaakt.. haha.. wat 'n soundje :D. Sowieso heerlijk die sax ;)

Ik heb even commercieel nagedacht en snel wat gecheckt.. "War is Over" en "Last Christmas" zijn wel compatibel en speel ik vrijwel zo weg.. (veel te veel gehoord waarschijnlijk.. :))
 
Als het op kerstliedjes aankomt denk ik, laat dat maar aan de mensen uit de gospel-soul hoek over (al heb ik met het gedachtegoed verder niets, het zit zo fenomenaal voortreffelijk in elkaar.. ik kan daar nog wel doorheen luisteren, ik prijs hun muzikale prestaties en menselijke kunde)

Brian Mcknight - I'll be home for christmas (album)
Luther Vandross - My favorite things
Tak6 - He is Christmas
 
@Sander02 Brain McKnight, Luther Vandross.. dat zijn pas zangers ja.. Kende die versie niet van My Favorite Things..:okdan:

At @Eis-T leuk!! Moet nog even verder luisteren maar struikelde over die eerste.. waar ken ik dat nou van?? Moe je horen.. toontje lager maar gewoon één op één hetzelfde schema..


 
Ik doe niet aan fu@#ing kerst, maar om de buren te plagen draai ik 1x per jaar onderstaande playlist heeeeeel erg hard. Op 1 van de icoontjes in beeld klikken om de hele playlist te kunnen zien. Mijn favoriete gitarist Steve Lukather. Mijn favoriete tune is Winter Wonderland.

 
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
De straf die ik verdiend heb zit ik uit
Ik stal voor ons gezin
Maar dat had toch geen zin
Want jij viert nu kerstfeest met een ander...

 
Ik doe niet aan fu@#ing kerst, maar om de buren te plagen draai ik 1x per jaar onderstaande playlist heeeeeel erg hard. Op 1 van de icoontjes in beeld klikken om de hele playlist te kunnen zien. Mijn favoriete gitarist Steve Lukather. Mijn favoriete tune is Winter Wonderland.


Mooi!! Steve Lukather rules idd.. zoveel mooie gitaar partijen in allerlei producties afgeleverd en natuurlijk in Toto. Interessante progressies in deze versie.. krijgt ineens een heel andere vibe zo..

Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
De straf die ik verdiend heb zit ik uit
Ik stal voor ons gezin
Maar dat had toch geen zin
Want jij viert nu kerstfeest met een ander...


Haha.. die zong ik vroeger altijd.. maar ik wil het graag droog houden.. :D
 
Back
Top