Wat is jouw kerst Top 3? (als je uberhaupt al tot 3 komt)

Vanmiddag op Grownup Christmas List gestudeerd.. de perfecte backing track hier gevonden alleen is het nogal freely qua timing.. moet nog 'n beetje groeien.. maar alvast een opname gemaakt en nu met OBS opgenomen, ooit een tip van Quifster in een ander draadje. Mijn appje voor de webcam heeft veel latency in de video en hele lage audiobitrate.
De clicks die je hoort komen van de applicatuur op de sax.. een condensator Mic is niet optimaal hiervoor.. maar mijn dynamische heb ik hier niet ..

 
Ik heb helemaal niets met kerst, maar dit vind ik geweldig mooi. Hier zitten harmonieen in waar ik altijd kippevel van krijg...
 
Haha.. die zong ik vroeger altijd.. maar ik wil het graag droog houden.. :D

'M'n medemensen kregen een pakketje
Met de kerstwens "Vader, kom toch gauw weer thuis"
Ik kreeg 't mijne niet, dat doet me veel verdriet...'

Prachtig toch die treurnis.... In elk nummer heeft hij pech: z'n vrouw gaat vreemd met z'n gabber, na de scheiding z'n kinderen niet meer zien, huis kwijt, bier is op.... :)
 
 
1. Joni Mitchell - I wish I had a river
2. Billy Mack - Christmas is all around :P
3. Jona Lewie - Stop the cavalry
 
Laatst gewijzigd:
3. Paul McCartney - Wonderful christmastime
Ik reed gisteren naar huis en hoorde deze op 3fm.. :) Pretty basic maar een hoog synthesizergehalte.. ik weet nog toen ik 'n jochie was en hoorde dat het met een synthesizer was gedaan.. Check ✔️ Geïnteresseerd.. :D
 
'M'n medemensen kregen een pakketje
Met de kerstwens "Vader, kom toch gauw weer thuis"
Ik kreeg 't mijne niet, dat doet me veel verdriet...'

Prachtig toch die treurnis.... In elk nummer heeft hij pech: z'n vrouw gaat vreemd met z'n gabber, na de scheiding z'n kinderen niet meer zien, huis kwijt, bier is op.... :)
Hij bezong z'n leven maar het is hier en daar ook wel wat gedramatiseerd.. Maar iedereen geloofde hem als hij een lied zong.. dat was zijn kracht.
Maar ik denk dat niemand in zijn schoenen gestaan zou willen hebben, zijn jeugd, gezondheidsklachten door het gebruik van (laten we het op medicijnen houden) bepaalde middelen..
 
Dat is Mud, die wilden klinken als Elvis. Geslaagd, blijkbaar.
Oh.. ik had het niet eens gezien.. maar idd.. dat is geen Elvis.. Ik dacht het eerst ook altijd totdat ik op zoek ging naar de muziek om em te zingen en geen enkele Elvis uitvoering kon vinden.. :D
 
Verder dan deze kom ik niet

alhoewel: deze is mogelijk geschikt ter ondersteuning voor wie ook dit jaar met de kerst treurt omdat -ie geen weer inzending voor de lokale contest gereed krijgt…:

 
Laatst gewijzigd:
Verder dan deze kom ik niet

alhoewel: deze is mogelijk geschikt ter ondersteuning voor wie ook dit jaar met de kerst treurt omdat -ie geen weer inzending voor de lokale contest gereed krijgt…:


Ik kende deze band niet.. wist wel dat er een forummember zo heette.. maar dat heeft niet met dit forumlid te maken.. even op YT wat tracks geluisterd net.. lekker.. :)
 
Bier
Scarface
Worstenbroodjes

Voor de rest wat Klinkske zegt, Driving Home For Christmas gaat nog wel.
 
De beste is dit. Voor altijd. Een b kantje. Hier eens live gebracht.

 
Back
Top