Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om mee op te saxen, an 808 Christmas
Haha.. die zong ik vroeger altijd.. maar ik wil het graag droog houden..![]()
Dat is Mud, die wilden klinken als Elvis. Geslaagd, blijkbaar.Op nummer 2 Elvis Presley - Lonely this Christmas
Nu je het zo zegt… (even een te-check gedaan), en verdomd! Hij lijkt er wel veel op, die ouwe Mud. Weer een illusie rijkerDat is Mud, die wilden klinken als Elvis. Geslaagd, blijkbaar.
Ik reed gisteren naar huis en hoorde deze op 3fm..3. Paul McCartney - Wonderful christmastime
Hij bezong z'n leven maar het is hier en daar ook wel wat gedramatiseerd.. Maar iedereen geloofde hem als hij een lied zong.. dat was zijn kracht.'M'n medemensen kregen een pakketje
Met de kerstwens "Vader, kom toch gauw weer thuis"
Ik kreeg 't mijne niet, dat doet me veel verdriet...'
Prachtig toch die treurnis.... In elk nummer heeft hij pech: z'n vrouw gaat vreemd met z'n gabber, na de scheiding z'n kinderen niet meer zien, huis kwijt, bier is op....![]()
Oh.. ik had het niet eens gezien.. maar idd.. dat is geen Elvis.. Ik dacht het eerst ook altijd totdat ik op zoek ging naar de muziek om em te zingen en geen enkele Elvis uitvoering kon vinden..Dat is Mud, die wilden klinken als Elvis. Geslaagd, blijkbaar.
Verder dan deze kom ik niet
alhoewel: deze is mogelijk geschikt ter ondersteuning voor wie ook dit jaar met de kerst treurt omdat -ie geen weer inzending voor de lokale contest gereed krijgt…: