• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cranesong HEDD 48khz // ART Digital MPA II // Tascam FW 1884

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Bonnefooi

Ouwe rot
Lid sinds
31 mei 2005
Berichten
3.792
Locatie
Amersfoort
Wegens upgrades mogen de volgende apparaten naar een nieuwe eigenaar.

Cranesong HEDD 44.1/48
Fijne converter, jarenlang in gebruik gehad. Oude versie die max 41 en 48khz doet - ik gebruikte hem op vinyl rips mee te converteren en vocal tracking.
Klinkt nog steeds top, helemaal voor het geld een mooie converter! Mag weg voor 350 piek.

Hier wat meer informatie: http://www.cranesong.com/products/hedd/manual/hedd manual version 1.html

ART Digital MPA II
Trouwe microfoon versterker met DI. Zitten JJ tubes in die een stuk beter klinken dan origineel. Dit is de digitale versie die via spdif de 2 kanalen uitspuwt.
Interessante saturatie mogelijk en vrij veel instel mogelijkheden. Kleine kanttekening, het naaldje van de linker VU meter blijft hangen, waarschijnlijk easy fix, heeft mij nooit gestoord. Nieuw nog te koop voor 739, mag weg voor 300,-

Tascam FW 1884

Zoveel bang voor buck deze geluidskaart.. En klinkt ook nog eens goed, heb hem altijd gebruikt met mijn cranesong HEDD en een adat converter, fijne setup waar ik veel plezier van heb gehad. - mag weg voor 250,-
- 8 analoge in en uit,
- nog eens 8 in en uit via adat
- los headphone kanaal
- spdif en en out
- 4 midi in en out die je kan routen met een paar drukken op de knop op frontpaneel
- motorized faders
- Aan te sluiten via firewire - hoog serienummer, deze heeft nog nooit issues gehad met connectie maken
- Bij aanschaf krijg je een 2e erbij voor reserve onderdelen die af en toe problemen heeft met connectie maken
 

Attachments

  • IMG_5044.JPG
    IMG_5044.JPG
    235,1 KB · Bekeken: 164
  • IMG_5045.JPG
    IMG_5045.JPG
    193,8 KB · Bekeken: 118
  • IMG_5047.JPG
    IMG_5047.JPG
    185,9 KB · Bekeken: 127
  • IMG_5048.JPG
    IMG_5048.JPG
    312,2 KB · Bekeken: 121
De HEDD en de ART zijn verkocht!

Rest alleen nog de Tascam. Prijs aanpassing.., 200 piek graag of een leuke ruil met iets, try me.

Tascam FW 1884

Zoveel bang voor buck deze geluidskaart.. En klinkt ook nog eens goed, heb hem altijd gebruikt met mijn cranesong HEDD en een adat converter, fijne setup waar ik veel plezier van heb gehad.
- 8 analoge in en uit,
- nog eens 8 in en uit via adat
- los headphone kanaal
- spdif en en out
- 4 midi in en out die je kan routen met een paar drukken op de knop op frontpaneel
- motorized faders
- Aan te sluiten via firewire - hoog serienummer, deze heeft nog nooit issues gehad met connectie maken
- Bij aanschaf krijg je een 2e erbij voor reserve onderdelen die af en toe problemen heeft met connectie maken
 
Back
Top