Nieuwe trance track

onverwachte groove/sound! wel een leuke combi.

Ik vind em alleen heel weinig afwisseling hebben. introduceer wat meer sounds en wissel er wat meer mee af zou ik zeggen!

On the fast lane zou ik niet doen, zo fast issie niet en je impliceert dat ie beukt, dat doet ie zeker nog niet (als je dat uberhaupt zou willen met deze track...)

suc6!
 
hee Hans ik kan hewt niet echt eens worden met jou comment

On the fast lane : lekker met je auto op de linker weghelft scheuren en een muziekje op
neem nou maar van mij aan dat dat echt niet altijd een stampende track hoeft te zijn!

wat betreft die afwisseling ik vind het wel aardig zo niet te druk gewoon lekker dromerig

mzzl
 
Origineel geplaatst door michiel blanken
hee Hans ik kan hewt niet echt eens worden met jou comment

On the fast lane : lekker met je auto op de linker weghelft scheuren en een muziekje op
neem nou maar van mij aan dat dat echt niet altijd een stampende track hoeft te zijn!
Ach ja ieder zijn mening, ik ga van Bach in de auto niet echt harder rijden terwijl ik mezelf toch vaak betrapt heb dat ik bij 'Prodigy - Smack my bitch u' opeens 160 of harder aan het rijden was.

:)

Leuke track trouwens. Niet mijn style maar hij klinkt lekker.
 
Mooie track.

Wel vind ik, net als Hans, dat er wat meer afwisseling mag zijn. Dat maakt het volgens mij nog interessanter om naar te luisteren.
 
De beat en percussie klinkt wel ok hier ... Al vindt ik de clap niet echt mooi.......
En de rest klinkt nogal dun op de achtergrond.... Voor de rest leuke track :)
 
Begin is wel geinig, ik vind alleen de gebruikte samples een beetje klinken als die standaard Fruity samples :frons:
Verder klinkt ie wat leeg nog denk.. Ik zat te wachten op een vette lead ofzo maar die kwam niet. Blijft een beetje dat arpi soundje. Verder gewoon leuk trackje hoor maar niet echt bijzonder nog denk.
 
hey, geinige track, ik zie mezelf best hiermee op de linker rijbaan rijen hoor :)

Als je met een mercedes 200 rijdt lijkt t namelijk helemaal niet super hard,

wat is er vetter dan gewoon relaxed iedereen keihard voorbijgaan? :D

alleen je hebt hier en daar wat valse nootjes als je baslijn van toonsoort verandert, zoals rond 1:14

BTW< ik vind t niet echt trance :) meer trancy tech ofzo
 
dit vind ik dus wel errug relaxede muziek voor in de auto idd, maar ook voor in de Nightlive (maastricht) als ik een paar biertjes op heb. juist doordat de track rustig opbouwt en niet te druk wordt, subtiele melodie erin is ie hypnotiserend, helaas hoor ik hier op deze onboard speakers van de tft monitor het laag niet zo, moet em thuis eens luisteren.
 
Back
Top