club trance track

Lekker
Klinkt echt profi
Heel strak

Enige wat ik (persoonlijk) een beetje mis is een stukje aggressie, ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven (ben ook maar een kneusje) een vette beat of zo of een climax ergens.

Neem me maar niet al te serieus ik ben al blij als ik zo iets zou kunnen maken.
 
nou, ik vind dit iig duidelijk geen Trance hoor..

plaatje steekt goed in elkaar en is geod gemixed, maar vind t een afgrijselijk plaat (is mijn persoonlijke subjectieve mening)
 
Zowiezo 808 (samples) dus dat zit wel goed.

Lekker donker wel.

Maar wat hij mist is ballen, wat je met wat compressors wel voor elkaar krijgt.
En dan niet te weinig gebruiken.
En gooi d'r wat laag uit. Da's teveel en drukt al het andere weg.

Trouwens nog bedankt voor het uitvinden van nieuwe trukjes om m'n mixer te patchen.
(nu eindelijk uitgevonden hoe cascading werkt)
3 compressors overheen geknalt, flinterdun beetje galm en wat EQ'ing en hij klinkt nu best wel anders. Behoorlijk smerig moet ik zeggen. Als je het wilt horen geef maar een gil.
 
Kick is van drumatic.

Welke tips over mixer patching?
Track redelijk wat laag dat klopt.
Compressor zit er al redelijk op trouwens.
1 keer van de mixer, en 1 keer van de finalizer.

laat maares horen anders. :D
 
Nou mix kan beter maar het geheel is heel lekker toffe vocals toffe geluiden...Dus gewoon een goede Track...:dj:
 
Ik vind de vocal nogal hard staan, beats missen idd ballen..er mag nog veel meer drive in je track...

Ook zou ik een wat meer uplifting arrangement zien, dit kabbelt nog teveel voort...

het melodietje zou ik ook wat meer pakkend proberen te krijgen. owja en voor ik het vergeet: een HEEL stoer basslinetje toevoegen want die mis ik toch wel heel erg!

Maar er zitten zeker leuke ideeen in!

suc6 :)
 
Goed gedaan. Ik mis 'ruimte' in de mix. Het is misschien eens de moeite waard om te proberen de lead synth wat breeder in het stereo beeld te plaatsen en de voice samples ook te verdelen tussen links-rechts. Nu heb ik het gevoel alsof alles in het midden op elkaar zit.

Ik ben het ook eens met eerdere comments dat de track iets meer 'drive' mag krijgen. Probeer eens 1 of 2 extra tracks met fast percussie instrumenten om hier en daar wat meer vaart er in te krijgen.

Success ermee!
 
Back
Top