Crossover Techno / Trance

Gaaf! hoor 2 dingen:
1- ook weer te vol rond de 200-400hz, wordt net te wollig
2- Je laat op 3.34 een kans liggen om een epic variatie van de progressie te maken door omhoog te gaan, met inversies. hierdoor komt er nog een stoot meer euforie vrij.
Nu hoor je diezelfde progessie die je de hle tijd al hoort en denk je "ohw dat is het dan vast" tot die tijd is het een mooie aanloop, maar daar moet die wel echt los IMHO.
Verder goed gedaan!
 
Ik ga morgen nog eens extra dat mid-low onder handen nemen. Ik heb daar al flink aan gesleuteld, maar ik neem het commentaar ter harte dat dat nog beter kan. :okdan:
 
1- ook weer te vol rond de 200-400hz, wordt net te wollig
2- Je laat op 3.34 een kans liggen om een epic variatie van de progressie te maken door omhoog te gaan, met inversies.
Done, EQ op een aantal sporen aangepast waardoor de geluiden nog beter uitkomen. Niet alleen cuts in het mid-laag gezet maar ook op de lead sound nog een lichte boost rond 6000 wat hem net even lekkerder uit de verf laat komen.

Ook je advies proberen op te volgen en een kleine variatie op de arp gemaakt. Wellicht dat ik daar op een later moment nog een keer naar kijk (voor eventtueel nog meer variatie) maar voor nu is hij even af.

Soundcloud bestand is vervangen :okdan:
 
Back
Top