[track]

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
Lid sinds
14 oktober 2002
Berichten
2.096
Locatie
een tank
tis meer een probeersel waarin ik iets nieuws probeer. maar ik denk dat de
richting waar ik naartoe wil in deze track wel overkomt.
tis een beetje een mengeling van d&b,idm en een heel heel heel klein beetje jazz.
wat vinden jullie ervan?

klikeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
 
Het eerste wat me te binnen schiet als ik deze track beluister, is dat ik het wat gedateerd vind overkomen. De geluiden die je gebruikt vind ik niet echt verfrissend, niet dat het niet goed in elkaar steekt, want dat doet het wel. Ik loop er niet echt warm voor.
 
Ik dacht eerst niet leuk,
maar toen die pad in kwam begon ik het toch leuker te vinden.
Ik vind het eigenlijk muziek voor een of ander documentaire over verkeer of een of andere drukke stad met mensen , waar je alle auto's in beeld versneld voor bij ziet komen.
 
tof hoor!

dacht ook in het begin ff van.... jah zo'n stem dat kan echt niet meer.... enzo.

Maar de track klinkt als geheel toch wel heel tof.
Vind de mix alleen te oppervlakkig ofzo.... er had meer diepte in gemogen!

MAaruh... goed bezig :okdan:
 
Origineel geplaatst door dob

dacht ook in het begin ff van.... jah zo'n stem dat kan echt niet meer.... enzo.

ghehe ja dat stemmetje ga ik er nog wel uithalen. ik moet nog een goede intro
maken. opbouw enzo dat ligt me niet echt. ik vlieg er gewoon liever me[teen in.:D
[EDIT] kheb even een versie zonder die vocal geupload[/EDIT]
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door isnieZot
schup

* Au !!!




:D Klinkt lekker meer kan ik er niet over zeggen...:dj:
 
Akkoorden vanaf 0:40 kunnen beter wat ingefade worden en ik vind ze niet echt in harmonie met de leadmelodiën.
 
mee eens

mee eens

dit is zeker een mooi nummer
gr. Havelock
 
Ik heb geen tijd voor een lang verhaal nu, maar 'm al wel vaker gehoord, en ik vind het een gaaf nummer. Elektro dnb of zo? Erg goed aanhoorbaar, en hoewel er veel tegelijk gebeurt toch geen zooi. :okdan:
 
Back
Top