Thegreenacidperversion

pal

Mannelijk lid
Lid sinds
29 augustus 2003
Berichten
1.880
Locatie
amsterdam
Amsterdam Bruist weer!!!

A.s. Zaterdag 3 leuke Feesten in Amsterdam

UNK (Bitterzoet)
HUTSPOT (Paradiso)
THEGREENACIDPERVERSION (INEZ) (Mr. de Bruin /Olga/ Exploding Girlfriend live!!!!
(meer stevige electro dan acid)

TGAP is zeer klein en streng duurbeleid!!! wees dus gewaarschuwed(let op geen wanabee's)
 
Laatst gewijzigd:
TGAP is 5euro
Hutspot is 10 euro
UNK is 7 euro (geloof ik) (unk is gay georienteerd)
 
Deurbeleid voor acid/electro parties? Damn...:confused:
 
t is toch te gek voor woorden, is toch geen chemistry.
 
wat een kutsite zeg die green acid perversion.. :(
Sorry maar dit soort sites haat ik.. alsof ik de hele godganse dag nix te doen heb zeker dan uitzoeken hoe die vage site werkt, hoe ik er moet komen etc.. En dan hebben ze ook nog een deurbeleid? Nou dan heb ik al meteen geen zin meer..

RV
 
vage kutsite

vage kutsite

Haah,

Hij is een beetje langzaam ja, maar verder is hij heel simpel hoor tis slechts een flyer...
en streng duur beleid is er eigenlijk niet maar we willen juist niet van die overhippe mensen...;)
 
Origineel geplaatst door Arv
wat een kutsite zeg die green acid perversion.. :(
Sorry maar dit soort sites haat ik.. alsof ik de hele godganse dag nix te doen heb zeker dan uitzoeken hoe die vage site werkt, hoe ik er moet komen etc.. En dan hebben ze ook nog een deurbeleid? Nou dan heb ik al meteen geen zin meer..

RV

idemdito, wat een klote site. Je wordt er gewoon ziek van om al die sterretjes om te draaien en dan dat langzame gedraai. Geef mij maar html zonder fratsen.
 
Voor alle snelle jongens;-)

dubbel klik op een sterretje en ze draaien allemaal tegelijk....
Simpeler kan ik echt niet gaan hoor....
 
Wat kan ik zeggen ... The Green Acid Perversion was Echt Super!!!! Leuke mensen en Meneer de Bruin en Olga pompten de boel lekker op!!! En niet te vergeten Exploding Girlfriend die live, gekte veroorzaakte...

Dit was het eerste Feest! en er komt waarschijnlijk een vervolg.... Mochten er nog mensen zijn die denk toegevoegde waarde te hebben kwa muziek laat het me weten. We zoeken live artiesen!! P.s. het is wel low budget!;)
 

Attachments

  • tgap.jpg
    tgap.jpg
    115,8 KB · Bekeken: 66
Back
Top