• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack, pe(n)dalen en mixertje

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.485
Locatie
Rotterdam
Hier de eurorack modules:

Aion modular 904a
Clone van het originele moog modular filter. klinkt heel erg mooi. Misschien wel de beste filtermodule voor moog-ladderfilter werk. (zie ook deze video) komt net terug van de fabrikant na reparatie, er is een heel nieuw board ingezet dus deze is echt zo goed als nieuw (met een heel klein beetje rackrash). 200E

Ginko Sampleslicer
Eerste versie, zo goed als nieuw. Geen kliks bij het afspelen van de sample (iets waar de MKII af en toe last van schijnt te hebben). 150E

Falafular Snare 8
Vette 808 sd clone. gebruikte doch prima staat. 75E

Befaco Crush Delay V2
Dikke analoge delay met verschillende crush modes. deze heeft de "less crush, more delay" mod. Wees gerust, er is meer dan voldoende crush aanwezig, ook na deze mod.
Zo goed als nieuw, zeer lichte rackrash. 150E

Harvestman Hertz Donut Mk2
Digitale oscillator met zeer veel mogelijkheden en brute sound. Gebruikte staat met wat rackrash, technisch 100%. 320E



Pe(n)dalen (allen zonder adapter):

Boss Phase Shifter PH-3
Toffe phaser met leuke extra modes (rise/fall/step). Prima staat. 80E

Vox Bulldog Distortion
Twin tube distortion. Vet ding, duidelijk gebruikte staat. Technisch 100%. 80E

Zvex Lo Fi Junky
Echt als nieuw inclusief doosje met alle toebehoren (doekje, extra gadget). Alsoftie zo uit de winkel komt. 200E



Mixertje:

Alesis Multimix 8 FX
Zeer stevig en solide klein mengpaneeltje. Prima voor live werk met modular bijvoorbeeld, ook leuk dat je dan effecten er al bij hebt (zo heb ik'm tenminste gebruikt). Goede staat. 100E
 
Hertz Donut verkocht. Denk dat ik de Lo Fi Junky toch maar hou. blijft nog over:

Aion modular 904a: 200E
Ginko Sampleslicer: 150E
Falafular Snare 8: 75E
Befaco Crush Delay V2: 150E

Boss Phase Shifter PH-3: 80E
Vox Bulldog Distortion: 80E

Alesis Multimix 8 FX: 100E

Over de prijzen valt te praten, eventueel inruil mogelijk hoewel ik eigenlijk nergens echt naar op zoek ben maar je weet maar nooit.
 
Aion modular 904a: 200E
Ginko Sampleslicer: 150E
Falafular Snare 8: 75E
Befaco Crush Delay V2: gereserveerd

Boss Phase Shifter PH-3: 80E
Vox Bulldog Distortion: 80E

Alesis Multimix 8 FX: 100E
 
Zvex LoFi toch maar weer te koop. Instant Boards of Canada! Echt zo goed als nieuw, ik doe er ook een adapter bij. 190e

Verder nog te koop met prijsverlaging:

Aion modular 904a: 190E
Ginko Sampleslicer: 140E
Falafular Snare 8: 70E
Befaco Crush Delay V2: 140E

Boss Phase Shifter PH-3: 75E
Vox Bulldog Distortion: 75E

Alesis Multimix 8 FX: 90E

Eventueel ruil is mogelijk
 
Echt goede spullen maar weinig animo. Bijvoorbeeld die Aion module is een van de beste filters die ik ooit gehoord heb. Ik begrijp echt niet dat niemand zoiets wil hebben. Gaat ook alleen maar weg omdat ik meerdere andere filters heb die meer bij mijn sound passen en ik merk dat ik niet snel naar een moog ladderfilter grijp.
Zelfde geldt eigenlijk voor de andere spulletjes. Topkwaliteit maar ik doe er te weinig mee.

Nou ja, flinke feestkorting voor iemand die een combinatie van bovenstaande wil aanschaffen. Hier en daar kan op enkele losse exemplaren ook wel een tientje af dus doe een leuk bod.
 
Paar kleine mutaties. Befaco delay verkocht en ik doe een Autobot eurorack sequencer in de verkoop.


modulargrid_919270.jpg


Aion modular 904a: 190E
Ginko Sampleslicer: 140E
Falafular Snare 8: 70E
Acidlab Autobot (303 stijl sequencer): 215E

Zvex Lo-Fi Junky: 190E
Boss Phase Shifter PH-3: 75E
Vox Bulldog Distortion: 75E

Alesis Multimix 8 FX: 90E
 
Wat flinke prijsverlagingen, dit zijn wel de bodemprijzen dus afdingen heeft geen zin meer. Verzendkosten voor de koper, afhalen in Rotterdam mogelijk. Ik sta overigens open voor ruil.

Aion modular 904a, 1 van de beste ladderfilters die er te krijgen is, clone van de oude moog modular. Zit een geheel nieuw board in na reparatie bij de fabrikant, is dus technisch 100% nieuw. Cosmetisch wat kleine blemishes: 170e
Ginko Sampleslicer V1: lekker simpele sampler, fijn in gebruik, zowel optisch als technisch mint: 120E
Falafular Snare 8: prima 808 sd clone, werkt 100%, cosmetisch wat lichte wear & tear: 50E
Acidlab Autobot: 303-stijl sequencer, in zeer goede, bijna mint staat. Past geweldig bij de M303 osc (via bijgeleverde kabel) maar ook prima toepasbaar voor andere modules. Alles zit erop vooor goede 303 sequences (accent, slide). Erg makkelijk in gebruik. 200e

Zvex Lo-Fi Junky: instant Board of Canada uit een pedaaltje, deze is in nieuwstaat in originele doos met alle dingetjes die erbij zaten (doekje, gadget, boekje). Ik doe er een bijbehorende adapter bij (origineel niet inbegrepen). 175E
Boss PH3: goedklinkende phaser met extra mogelijkheden. 60E
Vox Bulldog Distortion: 2 x tube distortion, klinkt lekker rauw. Cosmetisch ietwat minder maar technisch 100%. 60E

Alesis Multimix 8 FX, zeer stevig en prima klinkend mengpaneeltje met ingebouwde effecten. Fijn voor compacte livegigs. 75E
 
Lofi Junky verkocht, Falafular sd hou ik toch maar voor dit geld. Komt nog bij Tip top ZDSP (NS) met extra Time Fabric card: 400E

Nu dus nog te koop:

Aion 904a 170E
Ginko Sampleslicer 120E
Tip top ZDSP (de nieuwe) met extra Time Fabric kaart (dus drie kaarten in totaal) 400E

Boss PH3 60E
Vox Bulldog twin distortion 60E

Alesis Multimix8 FX 75E

Prijzen zijn vast exclusief verzendkosten. Spul kan opgehaald worden in Rotterdam. Sta open voor ruil.
 
Sampleslicer verkocht

Aion 904a 170E
Tip top ZDSP (de nieuwe) met extra Time Fabric kaart (dus drie kaarten in totaal) 400E

Boss PH3 60E
Vox Bulldog twin distortion 60E

Alesis Multimix8 FX 75E
 
Back
Top