machine drum voor 650 euroos !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D
 
Ik vind het raar.....
Used Products is een pandjeshuis net als Cash Converters en Goods 4 You dus als je geld nodig hebt breng je daar wat naartoe en verkoop je het als het ware.

Als de winkel hem al voor 650 € te koop zet wil dat zeggen dat de persoon van wie hij is geweest er ook maar max 400 € van gevangen heeft.
Dus zou ik zeggen OF hij mankeert wat (de synth of de vorige eigenaar) OF hij is weggehaald en daar gedumpt omdat hij moeilijk te verkopen is (ons kent ons)

Desondanks zou ik zelf als ik de poen had ff langs de sjop gereden waar hij staat maar spijtig bevinden deze sjops zich in het Noorden des lands (Noord Holland enzo)
 
Hij is zojuist verkocht..... (ik had ff e-mailtje gestuurd of hij er nog was)

Jammer, ik wou ook wel even gaan kijken maarja dan zit je op je werk hè..:stupid
 
Ik zie bij die cash-convertors trouwens een microkorg voor 250 ook niet duur toch...
 
valt me idd mee, ik ken die clubs normaal als ontzettende afzetters. zag laatst een akai s-20 phrase samplertje (32Khz) staan voor 198 freakin' euro's!
 
Ik heb er 1tje te koop voor 250 euro meer......................

900 euro is tie van u....
 
Bij de Cash Convertors in Rotterdam stond pas ook een JD-800 voor 399 euro...
 
Origineel geplaatst door Ionide
Bij de Cash Convertors in Rotterdam stond pas ook een JD-800 voor 399 euro...

Ziek :stupid
 
De Cash Converters bij mij in Tilburg (heet geloof ik voortaan Goods 4 You) weet zijn prijzen toch onderhand wel maar die vraagt ook prijzen op bij muziekwinkels (de wijsneus)...
Maar meestal eindigt hij wel dik boven de 2dehands prijs.
Vind het zeer foute winkels zeer fout ingericht en veelal zeer fout nutteloos personeel (niet allemaal hoor)
Maar soms heb je er wel een mazzeltje maar dan moet je wel goed zoeken.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top