mijn 1ste track op wire fm

demich

Ingeburgerd
Lid sinds
24 Maart 2004
Berichten
44
Locatie
in mijn huis
hier een urletje om mijn 1ste track te luisteren laat maar weten wat je er van vind ookal vind je het helemaal nix http://www.wire.fm/?artist=DEMICH have fun


grtzzzz demich
 
hey demich,

allemaal gelukt op wire fm zie ik! :)

ik heb je track eens beluisterd en het klinkt wel aardig alleen vind ik dat de kick wel iets harder mag zijn en er zit verder eigenlijk geen goede hook (lees melodie in) hij begint een beetje langdraadig te worden op een gegeven moment.

hopelijk kun je hier iets mee.
:biertje:
 
thnx

thnx

tis idd wat eentonig ik moet zeggen dat ik nog niet echt bezig ben met melodieen maar klappen en knarsen maar ik zal ook zeker eens met melodieen gaan spelen de spulletjes diek heb heb ik ook nog maar een halfjaartje ofzo dus ik moet zeker nog een hoop ontdekken ,daar voor was het altijd bij maatjes op de aparaatjes maar dan weer meer roland tot ik de korgies een keer hoorde lekker on the fly alles veranderen helemaal goed maar ik moet weer altijd alles tegelijk hebben dus geen tijd om 1st een aparaat te leren kennen het live spelen gaat btr dan een track maken maar dat gaat goed komen ff het geduld opbrengen om wat in elkaar te zetten he hee mensen ik ben er weg van

thnx voor de tips en reacties grtzz demich
 
Mja, ietsje meer structuur zou ik erin gooien.
Je zei zelf al dat je nog maar net ermee bezig bent, dus dat komt wel goed.
Je hebt in ieder geval wel leuk spul om iets moois te maken, dus alvast veel plezier met alles ontdekken!
 
Back
Top