staand muzieken

Ik speel altijd zitten :) . Omdat mij dat zo aangeleerd is op keyboardles en het is ook nog eens beter voor je rug!
 
Hmm

Het blijft natuurlijk zeer persoonlijk !
Maar te lang staan is erg vervelend ! En niet goed voor de rug :)
Ik zou wel zorgen voor een sta/zit bankje ofzo ! deze zijn bij Ikea volgens mij wel te krijgen !
Er zijn tegenwoordig trouwens veel kantoren met dit principe !

Suc6 met je keuze !:biertje:
 
Origineel geplaatst door metatron
Als ik live aan hetklooien ben sta ik altijd in m`n studio, kun je lekker heen en weer bewegen. Normaal muziek maken en zeker het afluisteren doe ik zittend, kan ik me beter concentreren.

yep,

als ik samples aan het trekken ben en ik met veel synths wat wil doen sta ik ook veel liever. Als ik dan op het punt gekomen ben dat ik bijv. het arrangement maak met één apparaat dan ga ik er lekker voor zitten. ik krijg altijd het idee dat ik door te staan en te lopen in de studio wat actiever blijf. Ik moet wel zeggen dat het bij het afmixen heerlijk is om op een luie stoel te gaan zitten om zo rustig alles te kunnen beluisteren:eureka:
 
Als ik nieuwe drumloopies of sequences maak ofzo doe ik dat meestal staand! Ervaar wat meer een live/jam gevoel?!:)
Bij het bewerken van drums en het maken van niewe geluiden uit m'n synths zit ik meestal?! :D
 
het ontwerp is weer veranderd :)

me monitors staan nu op oorhoogte als ik zit, dus afmixen kan nou zittend...sequencen, klooien enzo kan nou ook staand omdat m'n beeldscherm vrij hoog komt te staan (boven m'n mixer), maar nu ook weer niet zo hoog dat ik 't zittend niet kan zien (hoop ik tenminste, moet de planken nog ff aan de muur vastmaken)

ben benieuwd of 't allemaal gaat werken!
 
Back
Top