[TRACK] relaxte zwevende trance

Opzich wel een relaxed nummertje.
Moest bij m'n MediaPlayer wel even de zgn. SRS WOW effects aanzetten om 't wat overtuigender over te laten komen (is zoiets als een Loudness en wat chorus).

Aardig voor op een zomerdag op 't strand, ofzo. 8)
 
Thanx!
Was ook bedoeld als een relax nummertje..
Loudness aan?? Vorige x kreeg ik te horen dat de bass en drums te hard waren, en nu zijn ze weer te zacht??
:confused:
Nog meer mensen met een opinie??
 
ik vind het een lekker nummer.....:)

Maar ik vind hem nog te kaal...ik houdt wel van deze snelheid.

Ik mis een basline...
Ik mis een octaaf hoger in de hoofdmelody erbij na de eerste keer tatatat..tatata..tattatata, dat maakt hem net wat intersanter.
en een vaste accoord eronder kan ook wel ff volgens mij.

als je zin hebt, succes!!:)
 
ok tnx voor de goeie tips, ik zal ze in overweging nemen.
Heb nog wel zin om ermee door te gaan... wacht nog ff op wat meer tips...
kom maar op dus....
 
Nou..... lekker veel reactie! =(
(of vinden jullie het zo slecht dat het het reageren niet waard is..??
 
ach jongen toch.
Niet huilen ;)

Ik vind het wel lekker laidback, maar ik mis wat emotie. Het is allemaal een beetje leeg, en niet qua geluid, maar qua wat je wil met de track behalve dat ie relaxed moet zijn.
De geluidjes enzo zijn wel in orde, alleen een arpegiootje ofzo zou niet misstaan, maar het is de moeite waard er verder aan te werken imho. (al weet ik geen klap van trance)
 
:) hoegeih weer een reactie!!!:D

Thanx! ja ik zat ook al aan een arpegiootje te denken, en nog een extra baslinetje...
 
Ennn,...weer een reactie!
Alhoewel je er misschien niet blij mee zal zijn.

Het nummer is veel te kaal.
Als je een relaxte sfeer wilt neerzetten moet je veel meer met plak en fx geluiden werken.
De string en chorsound komt er veel te hard en koud in. Zachter en
met een goede reverb meer achterin de mix zetten.

Phase drumsoundje is wel lekker alleen gaat het op den duur vervelen omdat je er
te weinig andere drumsounds bijvoegt.

Veel meer produceren dus die track.
Ga nog eens analitisch luistren naar tracks in datzelfde genre dan zul je horen
dat er veel meer in zit.



Succes,


gr. Tom
 
jjeeeeeeeeee its my day! weer een reactie...... alhoewel......die had ik misschien liever niet gehad......
:erm:
nee hoor ik geef je wel gelijk, ik heb er ook niet lang genoeg aan gezeten, zeker die string vind ik ook te kaal...
meer reverb inderdaad... ik moet het nog meer diepgang geven.
maar ik krijg zo toch zeker nuttige tips ik wacht nu met de volgende versie posten tot ie naar mijn mening echt afgeproduceerd is..... maar dan moet ik er nog wat uurtjes in steken... maar ik vond de basis best relaxed, en zo to horen zijn somige het daar wel mee eens
:)
 
Back
Top