Reaktor 4 geen audio in Cubase SX 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kevincee

Nieuwkomer
Lid sinds
15 Maart 2004
Berichten
5
Locatie
Amsterdam
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met Reaktor 4. Als ik met Cubase SX 1 werk dan werkt Reaktor 4 prima. Maar in Cubase SX 2 krijg ik geen audio. Ik kan dan zien dat Reaktor 4 midi data ontvangt en ik zie zelfs de audio out in het scherm van Reaktor 4 activiteit vertonen.
Maar in de mixer van Cubase SX 2 gebeurt er helemaal niks en hoor ik dus ook niks van Reaktor 4. Ik kom er maar niet achter wat er aan de hand is. Alle andere plugins werken wel, ook Reaktor 3.
Dus als iemand hier iets mee kan, graag. Alvast bedankt.
 
Origineel geplaatst door trash
Het ligt aan de crack.
Meerdere mensen hebben die problemen

Heb zelf de legale,en nergens last van.
Gewoon kopen joh,support van native is erg goed.

ach hou toch op met dat schijnheilige gezeik op illegale software, alsof normale mensen geld hebben om overal maar licenties voor te kopen

ps. ik wil je hierbij wel bedanken voor het investeren in door mij gebruikte producten :p
 
Origineel geplaatst door kroznaxsz
ach hou toch op met dat schijnheilige gezeik op illegale software, alsof normale mensen geld hebben om overal maar licenties voor te kopen

ps. ik wil je hierbij wel bedanken voor het investeren in door mij gebruikte producten :p

:stupid Loser....
 
Origineel geplaatst door kroznaxsz
ach hou toch op met dat schijnheilige gezeik op illegale software, alsof normale mensen geld hebben om overal maar licenties voor te kopen

ps. ik wil je hierbij wel bedanken voor het investeren in door mij gebruikte producten :p

De tering, jij bent zielig. Je hoeft het niet te gebruiken he... En dan die laatste zin, "9mm moment"! :stupid
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top