VST-effecten over VSTi's in SX2?

bjodero

<turboprutser>
Lid sinds
9 januari 2003
Berichten
405
Locatie
Mokum
Ga me niet uitlachen, hier komt een domme vraag:

Hoe kun je in Cubase SX 2.0 VST-effecten over een VSTi-MIDI-kanaal gooien? In versie 5 was dit heel makkelijk, maar hier kan ik het echt nérgens vinden...
 
Dit staat als het goed is in de handleiding die je gratis bij het CD'tje krijgt..
 
Draait SX2 op een Atari dan?
dat zou wel megastoer zijn
 
in mixer dus
 

Attachments

  • cubase2.jpg
    cubase2.jpg
    24 KB · Bekeken: 41
bedoel je nu het vst-i kanaal of het midikanaal dat de vst-i bediend ?
Als je het midikanaal bedoeld kun je daar midi effecten opknallen door gewoon op inserts etc. drukken (rechts of op de mixer door op de E van het midikanaal te drukken. en daar die midieffecten instellen.

om audio effecten over de vst-i te gooien moet je op het vst-i kanaal op de E drukken of rechts in arrangementen scherm. Dit staat gewoon F-ing manual en op internet hoor!
 

Attachments

  • screen2.jpg
    screen2.jpg
    28,4 KB · Bekeken: 41
ok, ik heb het even snel voor je opgezocht, het staat zeer duidelijk beschreven in de getting started manual op pagina 115 en verder. :biertje:

dus nu zou het je zo moeten lukken, als je geen handleiding hebt dan is dit forum denk ik niet de plaats om dat soort vragen te stellen. tenzij je 1 van de andere 100-en bent die zijn handleiding per ongeluk is verloren }:|
 
Ik snap niet waarom een aantal hier altijd over manuals loopt te zeiken. Als je wilt helpen doe dat dan en anders maar niet. Als of het bezit van een manual betekent dat de software legaal is. Een manual is in PDF-vorm overal verkrijgbaar :confused:

Het lijkt af en toe wel of er een aantal aandeelhouders van Herr Steinberg op dit forum zitten. Illegale software aanbieden is verboden op dit forum... dat is de enige regel.

Dus ga het nu niet overdrijven en allemaal het Balkenendetje van de klas uit lopen hangen. ;)
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Illegale software aanbieden is verboden op dit forum... dat is de enige regel.


Discussie over illegale software ook........nog zo'n regel.

(mensen die het vermogen hebben iets verder te kijken als hun neus lang is, kunnen vast wel beredeneren waarom)
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Ik snap niet waarom een aantal hier altijd over manuals loopt te zeiken. Als je wilt helpen doe dat dan en anders maar niet. Als of het bezit van een manual betekent dat de software legaal is. Een manual is in PDF-vorm overal verkrijgbaar :confused:

Het lijkt af en toe wel of er een aantal aandeelhouders van Herr Steinberg op dit forum zitten. Illegale software aanbieden is verboden op dit forum... dat is de enige regel.

Dus ga het nu niet overdrijven en allemaal het Balkenendetje van de klas uit lopen hangen. ;)

wat een bullshit *D
ik ga never nooit niet de handleiding hier een beetje voor zitten lezen. dus als ik een verwijzing maak naar het pagina nummer geef dan maar lekker aan wat je niet snapt. Als je download en geen handleiding hebt, zoek het dan maar lekker zelf uit.
 
Back
Top