[hard] riedeltje

Klinkt idd wel stevig. Altijd lekker die TR kick :d . Ik hoor dat je wel meer uit de TR getrokken hebt en er niet al te veel mee gedaan hebt. Dit geeft wel een beetje een old school gevoel. Een 303 erbij en het was compleet ;) Nou moet ik eerlijk zijn dat het niet helemaal mijn muziek smaak is. Bij mij komt het geheel dan ook een beetje saai over. Vind trouwens de back spins wel vet en je weet goed te freaken met geluiden. Denk dat het een goede track is maar door mijn smaak, ik het erg moeilijk vind hem goed te beoordelen. De kwaliteit is iig dik in orde.
 
hey thnx


Ja was een beetje aan 't experimenteren met overdrive en distortion op de kick. Daarna vond ik het wel leuk om er een track van te fabriceren. BTW, het zijn 909 samples in de RS7000+efx, en de synth is de Waldorf Pulse.


gr
R
 
Re: [hard] riedeltje

Origineel geplaatst door Arv
(...)Wat vind men ervan?

Ik hou niet zo van dat 'bolle' bassdrumgeluid. Maar daar heb je voor gekozen. Voor de rest is hij top. Dat transformerende pielgeluidje vind ik echt leuk! :)
 
Re: Re: [hard] riedeltje

Re: Re: [hard] riedeltje

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Ik hou niet zo van dat 'bolle' bassdrumgeluid. ...

IK wel! Alleen had de kick wel harder door mogen komen, wat mij betreft. Nogal op de achtergrond, lijkt 't..

Verder: nice!
 
Back
Top