psytrance

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
Lid sinds
14 oktober 2002
Berichten
2.096
Locatie
een tank
:D ik denk dat de meesten dit niet verwachten van mij.
maja, ben gisteren naar een psy feesje geweest en kheb
daar wat inspiratie opgedaan. ik denk dat hij wel vrij
ok klinkt voor een eerste psytrance track. niet?

psypsypsypsy
 
Het doet me denken aan dat nummer wat ik in de film Blade hoorde.
Op zich ok.
Ook hier moet je van houden.
Ppersoonlijk vind ik het te lang dorogaan zonder dat er ergens een climax of een pauze te bespeuren is.
Het zou van mij wel iets rauwer mogen.
 
Hhehehehehehehe, gaafio!! :D

industrialelectronicpsytrance :D hehehehe

lachwekkend effect geeft dit.. :okdan:
 
Grappige tune, 16e bliepjes zijn wat overheersend (luid). Verder blijft ie zichzelf een beetje herhalen, mis een beetje de opbouw. Maar wel een leuk idee.
 
effe bijkomen..
Toevallig naar de afrika loods/gebouw/whatever geweest? Daar was ik ook.

Maare, lekker adhd trackje...
Misschien wat minder bliepjes zodat er wat meer plaats is voor andere bliepjes :)
Voor een eerste psytrance trackje zeker ok! ;)
 
Re: psytrance

Origineel geplaatst door isnieZot
:D ik denk dat de meesten dit niet verwachten van mij.(...)

Ik vind je andere werk leuker (vooral de blauwe tandpasta :okdan: ) maar deze is ook OK. En laat het je vooral niet weerhouden andere soorten muziek te maken.

Benieuwd naar nieuw werk.
 
Vetjes en netjes, lekker afwisselend hou ik van....

Persoonlijk bmp wat langzamer en wat meer meer laag.
 
:D Nice!

Persoonlijk vinnik 't gaver als 't wat dieper (=iets minder druk qua geluiden) klinkt. Vind 'm een béétje onrustig nu.
 
leuke probeersel,maar werk er nog wel wat aan om de boel wat bij te schaven,vooral het einde(nu neem ik aan dat ie nog niet af was) ik vind de overal mix erg vlak,er mist toch wat drive en het tempo mag ietsje lager wat mij betreft,verder lekker spacy,trippy,en wat nog meer van toepassing zeit
gemiddeld genomen een lekker doorkabbelend trackje,maar nog niet genoeg af,mogen wat meer achtergrond geluiden bij,vooral als je de main melody erg basic houd en monotoon,dan moeten die achtergrond geluiden het zeg maar spannend maken,en dat mist naar mijn idee nog een pietsje!
 
Back
Top