Namm 2004 enquete

Namm 2004 enquete

  • E-mu Emulator X reeks

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kurzweil VA1

    Stemmen: 5 16,1%
  • KORG Legacy Collection

    Stemmen: 6 19,4%
  • Alesis Micron

    Stemmen: 1 3,2%
  • Triton Extreme

    Stemmen: 0 0,0%
  • Novation - remote 49/61

    Stemmen: 1 3,2%
  • Arturia Minimoog V

    Stemmen: 1 3,2%
  • YAMAHA i88X

    Stemmen: 0 0,0%
  • Behringer B-Control

    Stemmen: 3 9,7%
  • Fantom-X Fantom-XR Sound Module

    Stemmen: 2 6,5%
  • Ander

    Stemmen: 5 16,1%
  • Niks

    Stemmen: 7 22,6%

  • Totaal aantal stemmers
    31
  • Enquete gesloten .

Flatron

Ouwe rot
Lid sinds
29 september 2002
Berichten
831
KORG%20ex.jpg

Welk “Instrument” spreekt het je meest aan of vind je het meest innoverend op de winter Namm 2004?​
 
Ik vind die korg collectie niet super vernieuwend maar de usb controller voor de ms20 vind ik een super idee, vandaar dat ik toch op de korg gestemd heb.

Verders vind ik de behringer b-control ook een goed idee, de rest is leuk maar niet super vernieuwend
 
Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien (wat synths betreft) vond ik niet echt innoverende dingen terug. Wel heel wat interessante dingen die ik de moeite waard vind om later eens van dichtbij te bekijken en wat meer info erover te lezen.
 
Ik vind het goed dat FX-pansion bezig is met vooral de software drums, zowel acoustisch als synthetisch. En dan heb ik het vooral over BFD en Drum Nine. Zij zijn eigenlijk de enige in dat marktsigment die er iets van bakken.

Ik ben zelf helemaal gek van drums. Vandaar... :) Synth's doen mij niet zoveel. Natuurijk zijn ze onmisbaar, maar er zijn er zo ontzettend veel dat het niet meer interessant is.
 
Ik sluit me aan bij Blinx, hardware met software voor betaalbare prijs verkopen is mooi !
 

Attachments

  • enque.jpg
    enque.jpg
    131,8 KB · Bekeken: 34
Vind er zelf helemaal niets vernieuwends tussen zitten althans niets revolutionair..

Allemaal voortborduurselen op oude technieken en de race om een digitaal apparaat zo analoog mogelijk te laten klinken is ook nog niet voorbij heb ik in de gaten :confused:

Vind het nog steeds een beetje raar,eerst willen we geen ruis,raakjes en lompe zware bakken...nu hebben we mooie lichte bakken zonder kraak,ruis enz.enz. en nu is het ook niet goed voor sommige :D
Waar blijft nu die flitsend gave nieuwe synthesevorm ???? Ik geloof best dat dat moeilijk is maar waarom geen granulaire synthese in Hardwarevorm ?? Tja misschien volgen jaar :biertje:
 
Niet vernieuwend, maar wel verfrissend:

3d Party effecten voor de Roland VS Series... op een nieuwe
Motorola gedreven fx-card (VSF8-3)... ben ik dus heel erg blij mee:
* UA LA2A
* UA 1176LN
* George Massenburg HiRes EQ
* TC TCR3000 reverbs
* McDSP ChromeTone Amp sim
* SoundToys SoundBlender
* Antares AutoTune (echt een hekel aan, maar soms gewoon nodig)
zijn voor mij de hoogtepunten!

Mvg.

CoolRunning
 
Convolutie technieken om de dynamiek van een compressor te simuleren van focusrite en de op component emulatie technieken van Yamaha zijn dit jaar nieuw.

Erg veelbelovend van allebei.
 
Ik zeg: kijk naar de frontpage! :D

Yamaha Vocaloid ... eindelijk weer eens wat NIEUWS.
 
Back
Top